uderzenie przy wysprzęglaniu - sprzęgło/dwumasa
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 3 cze 11, 10:40
- BMW: 328 e46
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Prawdopodobnie mam sprzęgło na ukończeniu, jednak dosyć dziwnie się to objawia, stąd mój post.
Miałem już kilka samochodów i przy końcu sprzęgła po prostu się ślizgało.
Tym razem, objawy mam takie, że przy wysprzęgleniu w trakcie jazdy potrafi coś uderzyć tak, ze czuję szarpnięcie budą.
Sprzęgło łapie dosyć wysoko, ale bez tragedii jednak bardzo ciężko odpuścić je delikatnie - tzn bez szarpnięcia czy bujania/ewentualnie tzw. żabki.
Czasem też czuję, jakby dopiero po sekundzie/dwóch od zmiany biegu sprzęgło przestało się ślizgać i przyspieszenie jest "pełne"
Czy to jest objaw bardziej padnietego docisku? Czy mam się szykować też na dwumas? Jakie są charakterystyczne objawy dla zabitego koła dwumasowego?
Miałem już kilka samochodów i przy końcu sprzęgła po prostu się ślizgało.
Tym razem, objawy mam takie, że przy wysprzęgleniu w trakcie jazdy potrafi coś uderzyć tak, ze czuję szarpnięcie budą.
Sprzęgło łapie dosyć wysoko, ale bez tragedii jednak bardzo ciężko odpuścić je delikatnie - tzn bez szarpnięcia czy bujania/ewentualnie tzw. żabki.
Czasem też czuję, jakby dopiero po sekundzie/dwóch od zmiany biegu sprzęgło przestało się ślizgać i przyspieszenie jest "pełne"
Czy to jest objaw bardziej padnietego docisku? Czy mam się szykować też na dwumas? Jakie są charakterystyczne objawy dla zabitego koła dwumasowego?
- k3m0t1989
- Bywalec forum
- Posty: 725
- Rejestracja: 29 gru 10, 12:23
- BMW: e46 330d touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Wręczyca Wielka
telepanie na luzie, podczas gaszenia, stuki metaliczne, drzenie sprzegla, wrzuc 3 i zaciagnij reczny i sprobuj ruszyc, jak cos bedzie halasowac to dwumas, jak cicho to jest szansa ze jeszcze pozyje
-
- Bywalec forum
- Posty: 122
- Rejestracja: 10 cze 10, 21:36
- BMW: E46 M3 Individual
- Rok produkcji: 1
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: K-lin
Sprawdz mocowanie tylniego zawieszenia, lubi pekac w modelach przed liftem,
tu masz wszystko opisane
http://www.turnermotorsport.com/p-91-e46-rear-chassissubframe-reinforcement-kit.aspx
sprawdz gumowy łacznik wału ze skrzyni, jak jest peknięty wał dostaje wibracje,
ale najprawdopodobiej moze to stukac tylni most,
sprawdz czy nie ma luzów, podneś tylne koło i próbuj kręcić lewo-prawo, nie powinno sie ruszyc.
tu masz wszystko opisane
http://www.turnermotorsport.com/p-91-e46-rear-chassissubframe-reinforcement-kit.aspx
sprawdz gumowy łacznik wału ze skrzyni, jak jest peknięty wał dostaje wibracje,
ale najprawdopodobiej moze to stukac tylni most,
sprawdz czy nie ma luzów, podneś tylne koło i próbuj kręcić lewo-prawo, nie powinno sie ruszyc.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 2333 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Seba97e46
-
- 1 Odpowiedzi
- 1137 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 33 Odpowiedzi
- 7394 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Michael6668
-
- 3 Odpowiedzi
- 1339 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 5 Odpowiedzi
- 1820 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 0 Odpowiedzi
- 947 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Satek96
-
- 3 Odpowiedzi
- 9497 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Magda-28
-
- 14 Odpowiedzi
- 4724 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariuszpol
-
- 17 Odpowiedzi
- 8425 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1