Uciekający prąd, bzeczy klimatronik, bezpiecznik 63

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
picitph
Posty: 6
Rejestracja: 5 gru 16, 19:05
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto:

#1

Post autor: picitph »

Witam, od jakiegos miesiaca borykam sie z problemem bzeczenia w okolicach klimatronika. Dziś juz drugi raz od tego miesiaca padl mi akumulator. Zauwazylem jedynie ze po wyciagnieciu bezpiecznika nr 63 od razu sie ucisza do nastepnego wlączenia zapłonu. Nie wiem co to moze byc, macie jakies pomysly?
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#2

Post autor: mariryb »

Możliwe, że opornica dmuchawy, a brzeczenie po wyłączeniu zapłonu jest zawsze bo nagrzewnica zamyka klapy u góry
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
picitph
Posty: 6
Rejestracja: 5 gru 16, 19:05
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto:

#3

Post autor: picitph »

Klapy to jeszcze dosc slychac ale to bzeczy na pewno z 10min i bardzo cicho
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#4

Post autor: mariryb »

Wentylatorek w panelu. Zdazają się awarie panela lub opornicy (jeża) co skutkuje rozładowywaniem akumulatora.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
picitph
Posty: 6
Rejestracja: 5 gru 16, 19:05
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto:

#5

Post autor: picitph »

Hmm a jak najlepiej zdiagnozowac ta usterke? Tzn. zeby znalesc przyczyne
PiotrWłocławek
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 23 wrz 19, 20:28
BMW: 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek

#6

Post autor: PiotrWłocławek »

Odkopuję dinozaura. U mnie ten wentylatorek działał ostatnio non stop i akumulator rozładował. Kiedyś po 15 minutach się wyłączał. Rezystor dmuchawy mam nowszego typu, się okazało po wyjęciu, więc jest ok. Panel klimatyzacji do wymiany? Ktoś się spotkał z niewyłączajacym się wiatraczkiem w panelu klimy?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10332
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Podmień panel na inny.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”