tylne tuleje wahaczy przód

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#11

Post autor: D3jw »

Ja też jeżdżę na poliuretanach, kupiłem za namową Krzyśka kilka miesięcy temu - zero problemów. Początkowo obawiałem się trochę o wahacze ale siedzą jeszcze oryginalne więc prędzej czy później i tak będą wymagały wymiany.. jak na razie przejechałem jakieś 5kkm i zero jakichkolwiek luzów, zarówno na sworzniach jak i tulejach poli.. :wink:

a febi i innych tańszych nie polecam, znajomy kupił do 330d za ok. 150 zł gotowe motylki Febiego i po 20kkm już mają luzy, prawa strona jest jeszcze w miarę, a w lewym koło lata jak u mnie przy 15 letnich tulejach :lol:
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#12

Post autor: maniek21112 »

Ta lewa febi to jakaś podejrzana, ponieważ u mnie też była w o wiele gorszym stanie niż prawa. Poliuretany są w kuszącej cenie, może następnym razem wypróbuję.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Bemben
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 17 paź 13, 7:46
BMW: 330CiT
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: J-w
VIN: jt66708
Płeć:

#13

Post autor: Bemben »

Kup sobi poli, bedziesz zadowolony.
Awatar użytkownika
Samniewiemkto
Bywalec forum
Posty: 713
Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#14

Post autor: Samniewiemkto »

Polecam żółte Poli (twardsze od czerwonych). Po 20kkm są u mnie jak nowe( połowa na 18")
Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 759
Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
BMW: 318i-328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka

#15

Post autor: Analogowy13 »

Samniewiemkto pisze: 24 lip 18, 19:33 Polecam żółte Poli (twardsze od czerwonych). Po 20kkm są u mnie jak nowe( połowa na 18")
Według tego co producent podaje to ten materiał się nie ugniata , nie rozpada i nie działają na niego oleje itp. więc twardość tu nie decyduje o trwałości . Ze swojej strony pragnę dodać że żółte to masz na myśli 85Sh nie nadają się do cywilnej jazdy ( jedynie w gumach stabilizatora ) brat ma żółte 85 i zawias pracuje zbyt sztywno na nasze warunki , a to właśnie zawieszenie powinno amortyzować dołki a nie buda . Ja do tylnych tulei polecam o twardości zbliżonej do OEM czyli 75Sh
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
Obrazek

"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
Bemben
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 17 paź 13, 7:46
BMW: 330CiT
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: J-w
VIN: jt66708
Płeć:

#16

Post autor: Bemben »

Srodek 85 (zolte), a strona zewnetrzna 75 (czerwone)
kamil91
Bywalec forum
Posty: 89
Rejestracja: 25 sty 16, 12:33
BMW: E46 316i n42b18
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#17

Post autor: kamil91 »

Witam. Gdyby ktoś był zainteresowany to mam do sprzedania tylne tuleje przednich wahaczy LEMFÖRDER 26589 01, oczywiście 2szt.
Nowe, nie używane kupione w częścidobmw. Po prostu sprzedałem auto a tuleje zostały zanim zdążyłem je założyć. Mam dowód zakupu, który mogę dołączyć gdyby ktoś się zdecydował.
3gary
Bywalec forum
Posty: 136
Rejestracja: 13 paź 17, 18:11
BMW: E46 touring M54B25
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#18

Post autor: 3gary »

I jeszcze pytanko, jak widzę na zdjęciach czy filmach z wymian, ludzie zdejmują osłony pod silnikiem i skrzynią do tego, ale dostęp chyba jest i bez tego nie?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#19

Post autor: maniek21112 »

Nie wiem jak dokładnie wygląda to w n42, ale ja u siebie osłonę sciągałem oraz wspornik na 4 śruby (zasłania jedną ze śrub tulei), ale Ty go raczej nie masz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
3gary
Bywalec forum
Posty: 136
Rejestracja: 13 paź 17, 18:11
BMW: E46 touring M54B25
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#20

Post autor: 3gary »

U mnie to tak wygląda, jak myślisz?
https://www.flickr.com/photos/wmliu/3329241017/in/photostream/

Edit:
Znalazłem w końcu film z taką osłoną jak ja mam, łysy mówi że trzeba :D Silnik mi na łeb nie spadnie? :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=aR4UPFbjgnI
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”