Turbina opis? Węże podcisnienia

KapitanDzdzownica
Bywalec forum
Posty: 42
Rejestracja: 4 maja 19, 13:24
BMW: E46 Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ostrołęka

#11

Post autor: KapitanDzdzownica »

Ta zaslepiony. Jeżeli chodzi o moduł sterujący egr idą dwa wezyki do tej listwy podcisnienia. Teraz który pod zawór egr który na listwe? I w drugim module zaraz za tym od egr mam 2 węże jeden na poduchy drugi w listwe tak?
KapitanDzdzownica
Bywalec forum
Posty: 42
Rejestracja: 4 maja 19, 13:24
BMW: E46 Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ostrołęka

#12

Post autor: KapitanDzdzownica »

Broder, chodzi mi o ten elektrozawor, który kabel na listwe podcisnienia 1 czy 2? Tzn który na egr i który na listwe xD

Obrazek
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#13

Post autor: Broder »

Jak wczesniej pisaem - masz VAC i OUT
Obrazek

VAC to wejscie z listwy podcisnienia , OUT to wyjscie na dany element tj w tym przypadku EGR.
Obrazek
KapitanDzdzownica
Bywalec forum
Posty: 42
Rejestracja: 4 maja 19, 13:24
BMW: E46 Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ostrołęka

#14

Post autor: KapitanDzdzownica »

Zgadza się :beer: dziękuję. Może podpowiedź jeszcze Malutka xD ile nm na do kręcenie kolektora?
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#15

Post autor: Broder »

Intake manifold on cylinder head
M7 - 15 Nm
M6 - 10 Nm
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#16

Post autor: maniek21112 »

M6 radzę kręcić z głową, ponieważ i przy 10 Nm może się ukręcić, wiem z doświadczenia :P od tamtej pory ustawiam najpierw 8 a na koniec 10.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
KapitanDzdzownica
Bywalec forum
Posty: 42
Rejestracja: 4 maja 19, 13:24
BMW: E46 Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ostrołęka

#17

Post autor: KapitanDzdzownica »

Fakt ukrecila się 😁 ale problem rozwiązany dałem drugą szpilke na 10nm dokrecone. Te niżej na 15. Jest raczej ok 😎 samochód inaczej reaguje na gaz i albo majacze i jestem zbyt podekscytowany ale chyba lepiej trzyma się drogi co lepsze nie Dymi już wogóle gdzie wcześniej naprawdę sporego baka puszczal. Dzięki Broder za pomoc, dzięki Tb szybciej złożyłem to do kupy. 😁😁😁 :beer: teraz gdy wrócę z trasy przyjdzie czas na klocki i tarcze, slizgi ręcznego i może uda mi się ogarnąć szyberdach i ten guzik w tylnej klapie który nie otwiera szyby tylko z pilota :supcio: 8)
Szymoneczeg
Posty: 1
Rejestracja: 3 paź 22, 13:14
BMW: 320d
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko Biała

#18

Post autor: Szymoneczeg »

witam, mam pytanie odnosnie zaworka 1c oraz 2a w silniku 320d, to nie są przypadkiem te same zaworki? jak szukam w google zaworka 1c to wyskakuje mi ten włąsnie od egr niestety nie moge spisac po numerach bo w aucie w ogóle go nie mam. e46 320d 1998r
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”