Tuleje stabilizatora przód e46

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#11

Post autor: adamusiek »

musi zejść na dół, ja podczas wymiany samochodu nie podnosiłem, stał na kołach
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#12

Post autor: zibi_j1 »

odejdzie sprężyny się rozprężą i końcówki ściągną go w dół. na tyle mocno że możesz mieć problem z dokręceniem ;)
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#13

Post autor: Mariuszpol »

kumam czyli co auto na kołach i z całej siły ciągnać do Siebie go? hmm bo tak myślę logicznie,że unosząc przód odciąża się cały przód to powinno być łatwiej
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#14

Post autor: adamusiek »

Mariuszpol pisze:auto na kołach i z całej siły ciągnać do Siebie go?
tak
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#15

Post autor: Mariuszpol »

no ok spróbuje jutro :) albo w sobote zależy kiedy będą gumy.Kupił bym meyle ale nie mieli tylko febi maja po 27zł szt
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#16

Post autor: adamusiek »

u mnie też nie mieli meyle i kupiłem febi
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#17

Post autor: Mariuszpol »

a zauważyłeś jakaś poprawę podczas jazdy? aha kolego i te gumy wyjdą mi elegancko czy trzeba je młotek wybijać w "bok" i nowe też nabijać z boku? czy normalnie tam gdzie przecięcie wsadza sie elegancko?
marcepan
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 19 cze 14, 13:33
BMW: e46 328i AT
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Zgierz

#18

Post autor: marcepan »

Zadnego wybijania .. odkrecasz dwie srobki przez naciecie luzno schodzi stara i wkladasz nowa.
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#19

Post autor: WKRENTEK77 »

marcepan pisze:Zadnego wybijania .. odkrecasz dwie srobki przez naciecie luzno schodzi stara i wkladasz nowa.
Stara i owszem wyjdzie luźno ale z nową jest trochę gimnastyki żeby ją włorzyć w uchwyt i przykręcić tym bardziej jak nie masz kanału wtedy najlepiej nasmarować lekko mydłem .
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#20

Post autor: Mariuszpol »

czyli tak:

Kładę się pod auto

ciągne do siebie z całych sił stabilizator i powinien wyskoczyć ze śruby?

ściągam stara gumę i nową smaruje w środku samym mydłem

Czy cięzko to potem dokręcić jak jest nowa guma? pytam bo po ndzl mechanik mi bedzie wymieniał tuleje wahaczy na meyle hd+lewy drążek kierowniczy i tak sie zastanawiam czy to tez mu dać czy samemu
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”