trzesienie na niskich obrotach na 1,2,3-ce - 320d

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
Awatar użytkownika
xfanyx
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 9 kwie 12, 21:52
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: zielona gora

#1

Post autor: xfanyx »

Witam. Od okolo 2 tygodni moj touring,2002, fl, plata mi figle. Kupilem go 8 mies temu z fakturami z 2012 na nowe sprzego(komplet LUK) regeneracja turbo i kilka innych rzeczy. Ogolem, dopieszczony turas. Od 2 tyg buda zaczela bujac na postoju. Potem coraz bardziej zaczelo telepac przy ruszaniu i niskich obrotach. Pierwsza mysl-poduszki pod silnikiem. Kupilem i zamontowalem Lemfordera jak lektura nakazuje,ale... Po zamontowaniu LIPA. Stare poduchy wygladaly jak nowki,ale zmienilem je. To samo,i mam wrazenie ze coraz bardziej postepuje to trzesienie. Jakby jeden gar nie pracowal-takie skojarzenie. Jak traktor. Sam nie wiem jak to opisac... Aby ruszyc musze depnac bo na obrotach do 1800 tak trzesie ze mam ochote wyjsc z auta :// Podobno dwumas tak dziala przy koncowce,ale moj ma ok 1,5 roku i jak wciskam sprzeglo ZADNEJ roznicy... Jakie macie sugestie? Interface juz zamowilem zeby sprawdzic wtryski... Aaaaa,temat sie rozpoczol kiedy spieszylem sie do roboty i darlem dosc dosc na trasie...nie wiem czy to ma jakis zwiazek. Help :(
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#2

Post autor: zibi_j1 »

Najlepoiej podpiac auto pod kompa I zczytac bledy bo tak to takie gdybanie. Mozesz wymienic pol samochodu a problem nie zniknie. Z tego co piszesz to falktycznie z jakiegos powodu moze lapac na trzy gary:/
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
mundek002
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 15 sty 11, 22:29
BMW: e46 2.0d -> e60 3.0d
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Elblag

#3

Post autor: mundek002 »

tłumik drgań :)
Awatar użytkownika
Robert125
Bywalec forum
Posty: 121
Rejestracja: 28 gru 12, 20:05
BMW: BMW E46 320D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Gubin

#4

Post autor: Robert125 »

podobny miałem problem ale u mnie był uszkodzony krzyżak na wale ale takie objawy miał na okrągło jak tylko zaczynał jechać
myślę ze wato też to sprawdzić . Ściągnij wał kardana i zobaczyć czy wszystko się rusza bez najmniejszych oporów
drgania zmieniają się pod wpływem prędkości czy są jednolite ?
Awatar użytkownika
xfanyx
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 9 kwie 12, 21:52
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: zielona gora

#5

Post autor: xfanyx »

temat walu,podpory i krzyzaka przerabialem w poprzedniej e46. takze w tym przypadku to zupelnie inne historie. tutaj drgania sa na budzie na postoju i jak ruszam, na niskih obrotach... na 4 juz nie czuc ale na 1 i 2 to jest URSUS C-360 :/ Tak telepie silnikiem nieporozumienie to jesct. tak do ok 1900 obr a wibracje. az sprawdzilem czy te faktury na dwumas ktore dostalem z autem to nie sciema, bo na dwumas to pasuje. zekam na interface i zobaze..moze wtrysk???
Awatar użytkownika
xfanyx
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 9 kwie 12, 21:52
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: zielona gora

#6

Post autor: xfanyx »

a tlumik drgan dzis sprawdzalem. wizualnie jak z fabryki..ani nawet ryski malej na zadnym z kol. pracuje rowno i nie rzuca...
Awatar użytkownika
Robert125
Bywalec forum
Posty: 121
Rejestracja: 28 gru 12, 20:05
BMW: BMW E46 320D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Gubin

#7

Post autor: Robert125 »

spadek mocy silnika odczułeś czy normalnie ciągnie
różnica między zimnym silnikiem a ciepłym jest ???
motor 136 czy 150 km ?
pisałeś ze wymieniłeś poduchy silnika a w jakim stanie są poduchy skrzyni biegów ?
Awatar użytkownika
xfanyx
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 9 kwie 12, 21:52
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: zielona gora

#8

Post autor: xfanyx »

To jest m47n 150 km. Poduchy silnima byly jak nowki podobnie ze skrzynia. Zaczynam sklaniac sie ku wtryskom. To jest common rail a ja pamietam ze kilka razy na tesco tankowalem. I tego felernego dnia kiedy naprawde agresywnie na trasie jechalem,redukcje,mijanki..jakis syf moglnzawiesisc wtrysk (oby jeden) dzis w trasie spalanie z 5,1 wzroslo do 9,5 przy identycznym stylu jazdy...chyba ktorys wtrysk...sprawdze interfacem jak dostane
Awatar użytkownika
Robert125
Bywalec forum
Posty: 121
Rejestracja: 28 gru 12, 20:05
BMW: BMW E46 320D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Gubin

#9

Post autor: Robert125 »

z tego co piszesz to woje obawy by się potwierdzały ale powiedz jak z mocą
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#10

Post autor: Krzysiek669 »

Najlepiej gdybyś zrobił test przelewowy.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”