tłumik końcowy z przelift, do polift.

Awatar użytkownika
Mariusz_E46
Bywalec forum
Posty: 515
Rejestracja: 2 wrz 14, 8:27
BMW: E60 530D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#11

Post autor: Mariusz_E46 »

Sikormen94 pisze:yyy no raczej... przecież nie tracą, tak jak diesle które się duszą i stękają po przekroczeniu 3 tys obrotów
No patrz jakiś nie zauważyłem żeby mój stękał czy się dusił. Ale jak się kiedyś spotkamy to mogę ci pokazać tą duszność. Główne będziesz ją oglądał od strony wydechu - oryginalnego BMW :P

I to pisze ktoś co ma pod maską a raczej miał 118 km i dołożył im tłumik końcowy, diabli wiedzą jakiej firmy i dziw się że mu auto inaczej jedzie. Układ wydechowy w wolnossaku to bardzo ważna rzecz i próba poprawiania czy zastępowania jego elementów produktami nieznanych firm to proszenie się o kłopoty. Wiesz dlaczego tłumik BMW tyle kosztują - bo firma spędziła ileś tam godzin na badaniach samych przepływów w układzie a nie tylko żeby miał basowy pomruk. Poza tym " basowy pomruk " czy inne ryczenie na całe osiedle z 1,8 to jest totalna wiocha.
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#12

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Post powyżej x2
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Roki
Weteran
Posty: 1279
Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom

#13

Post autor: Roki »

Po co cudować z jakimiś "no name" skoro możecie kupić wydech z ori r6 320i/323/328 i podejdzie bez problemów.Dokupić redukcję na dolot(w r6 jest chyba 74 a r4 68 czy jakoś tak) i pasują wieszaki wszystko i końcówki ładne.
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
Sikormen94
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 5 lut 15, 15:44
BMW: e46 316i lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Namyslow

#14

Post autor: Sikormen94 »

Panowie spokojnie :)


Nowy oryginalny tłumik kosztuje 600 zł i każdy wie, że to by była najlepsza opcja także nie musicie o tym pisać, a mnie ten wyszedł 150zł dlatego padł wybór na niego.
Oczywiście mogłem kupić oryginalny używany tłumik, ale jakoś nie było nic ciekawego akurat na aukcjach.
Nie miejcie mnie za jakiegoś wieśniaka, ten tłumik nie jest tłumikiem basowym, przelotowym i nie buczy jak jakiś golf. Chodzi naprawdę bardzo cicho, na biegu jałowym jest niesłyszalny z 3 metrów, ale jak się podejdzie bliżej to ma inny, niższy ton od oryginalnego po prostu. A jak się wkręci na obroty to chodzi chyba ciszej od oryginalnego.

A z tym dieslem to nie chodziło mi, że są zamulone, słabe czy coś.
Miałem na myśli to , że moment obrotowy w dieslach spada powyżej 3 tys obrotów, a w benzynie rośnie.

Dzisiaj założę stary tłumik i się wszystko wyjaśni.
Roki
Weteran
Posty: 1279
Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom

#15

Post autor: Roki »

aaaa to już zakup robiony...
myślałem że dopiero się rozglądasz.Jak co ktoś ładnie dopasuje to czemu nie...
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#16

Post autor: WKRENTEK77 »

Wiecie co tak czytam te posty i nie wieże chłop zwraca się z zapytaniem a Wy przynajmniej co niektórzy zachowują się jak właśnie taki nieopieżony właściciel skorodowanego golfa lll po mega tuningu na wiejskim odpuście przydała by się odrobina tolerancji a nie gnojenie bo ktoś kupił zamiennik,a jak ktoś z całym szacunkiem do osoby prezentuje wlasnoręcznie zrobiony uchwyt na komórę wszystcy wokół są obsikani z wrażenia i jak powiadam wcale się śmieje z pomysłu wręcz przeciwnie jest ok.Nie wiem może juz jestem za stary ale wkurza mnie takie podejście do tematu.
Sikormen94
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 5 lut 15, 15:44
BMW: e46 316i lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Namyslow

#17

Post autor: Sikormen94 »

Założyłem przed chwilą stary tłumik, odbyłem jazdę testową i... Idzie dokładnie tak samo.
Więc jednak ten tłumik nie obniża mocy, było to niepotrzebne szerzenie herezji z mojej strony :)

A tu macie fotki :




Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#18

Post autor: WKRENTEK77 »

Jak dla mnie :good: :)
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#19

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Spoko luz, ale w pierwszym poście napisano ze rozgląda sie za tłumikiem i mądrym jest wybijać z głowy tanie podróbki. Teraz ze tłumik już jest kupiony, wiec łatwo sie pogubić w temacie. Każdy modzi auto wg swoich upodobań i własnego gustu. A jeśli pyta o zdanie to każdy moze swoje wyrazić, po to chyba zakłada sie tematy i z pokora znosi krytykę i z uwaga rady. Decyzja i tak zostaje podjęta przez autora i rożne podejścia użytkowników pomagają w jej podjęciu. Każdy ma trochę racji ale skupmy sie na pomaganiu sobie a nie na kłótniach. Pozdrawiam :friends: A w temacie: wyglada super i jak działa jak należy to jest git!
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”