Witam, jakiś czas temu kupiłem nową przepływkę HELLA ponieważ były błędy z wypadaniem zapłonu. Po wymianie samochód odżył. Niestety wczoraj check się zapalił i znów wypadanie zapłonu... Myślę, że to znów przepływomierz bo objawy są identyczne jak poprzednio. W INPA na wolnych obrotach przepływka pokazywałą 6.75 kg/h i teraz jaka wartość powinna być? Ta jest ok? Chce się upewnić nim znów wydam pare stów na przepływomierz
Silnik to 2.0 benzyna.
Vdo siemens (obecnie continental), czyli to co oryginał. Masa powietrza za mała, sprawdź szczelność dolotu. Przepływomierzem w zamienniku jak działają w ogóle to z reguły zawyżają masę powietrza.
Ok dzięki za odpowiedź. Może jeszcze skorzystam z okazji i zapytam - wziąłem się za regeneracje vanosa, odkręciłem stary i teraz ten jeden tłoczek od strony zapłonowej (tak to się chyba nazywa) żył jakby swoim życiem tzn. można było nim swobodnie przesuwać bez praktycznie żadnego oporu. Nie stał że w miejscu, po przesunięciu do góry od razu opadał. I teraz on powinien mieć jakiś opór/ powinien chodzić ciężko? Pytam bo znalazłem firmę która zajmuje się regeneracja vanosa i jest układ że ja daje im swój stary a oni dają mi nowy zregenerowany i teraz chce jakoś sprawdzić czy jakiegoś bubla mi nie dadzą