Test 6. poziom paliwa stoi w miejscu

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Dawid_97
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 22, 10:55
BMW: E46 330
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Płeć:

#1

Post autor: Dawid_97 »

M54B30 - Wszystko się zaczęło kilka dni temu, wskaźnik pokazywał około 1/4 zbiornika, zatankowałem jakieś 20 litrów, ale wskaźnik stał w miejscu, jeździłem dalej, wskaźnik opadał, aż w końcu doszedł prawie do 0, zatankowałem znowu 20 litrów, ale nic się nie zmieniło, robiłem testy pomiędzy tankowaniem, przed i po jeździe
6.0 -> 107278 bez zmian od kilku dni (mimo tankowania i jeżdżenia)
6.1 -> 0385 bez zmian od kilku dni
6.2 -> 0005 podczas jazdy cały czas malało, po zatankowaniu nic nie przybyło
Dodatkowo, po tankowaniu ostatnim razem po przejechaniu około 10km, auto zaczęło dziwnie chodzić, telepało, obroty na postoju skakał od 400-800, nie gasło, co chwile wywalało błędy missfire prawie na każdym cylindrze po kasowaniu kilka minut było ok, ale po chwili znowu te same objawy, przejechałem tak około 40km, zgasiłem fure i pisze na forum o pomoc
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

czas wyjac plywak z baku i popatrzeć na sciezki potencjometru
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Dawid_97
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 22, 10:55
BMW: E46 330
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Płeć:

#3

Post autor: Dawid_97 »

Jakieś 2 tygodnie temu zmieniałem, pompe za pasażerem, co prawda używka, test 6.0 pokazuje stan lewej i prawej komory, dlaczego obydwa sie nie aktualizują ?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

eh zwnou nie doczytalem
w takim ukladzie obstawiam jednak awarie elektroniki albo nawet taka glupote jak problemy z polaczeniem

profilaktycznie mozesz odpiac zegary i wypsikac wtyczki sprayem do kontaktów, juz nie takie rzeczy to naprawiało
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Dawid_97
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 22, 10:55
BMW: E46 330
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Płeć:

#5

Post autor: Dawid_97 »

Mam też problem, że gdy odkręcam zbiornik paliwa, jest głośny syk, zaczęło się to jakieś pół roku temu, podobno za to odpowiedzialny jest Zawór Pochłaniacza Par Paliwa. Podobno przez takie coś, może zassać zbiornik i połamać pływak, miał ktoś kiedyś problem z syczeniem ?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#6

Post autor: scghost »

raczej problem zatkanego filtra weglowego za zbiornikiem paliwa
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Dawid_97
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 22, 10:55
BMW: E46 330
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Płeć:

#7

Post autor: Dawid_97 »

Wymieniłem zawór odpowietrzenia paliwa (ten przy silniku) i wszystkie syki po zgaszeniu auta i po odkręceniu wlewu zbiornika paliwa ZLIKWIDOWANE
Wymieniłem pompę paliwa, ale nadal poziom paliwa nie jest aktualizowany.
Od około miesiąca mam cały czas te same liczby w testach 6.0, 6.1 i 6.2
Czy zegary mają pamięć podręczną ? W sensie, czy za każdym razem gdy dostaną zasilanie, czekają na dane z komputera, czy wczytują dane z pamięci podręcznej, a dopiero później komputer je aktualizuje ? Jeśli tak, możliwe, że to wina zegarów, dane o paliwie nie dochodzą i to by wyjaśniało czemu się nie aktualizują
Dawid_97
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 22, 10:55
BMW: E46 330
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Płeć:

#8

Post autor: Dawid_97 »

Wymiana pompy przelewowej paliwa (ta za kierowcą) rozwiązała problem
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”