Temperatura silnika - 320Ci 2.2 170KM

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
Rion
Posty: 9
Rejestracja: 4 kwie 10, 21:44
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów
Lokalizacja: Chrzanów

#1

Post autor: Rion »

Witam. Dzis zobaczylem dosc znaczny problem a dokladnie po normalnej jezdzie nawet krotkim odcinku gdy silnik jest rozgrzany to na postoju po krotkiej chwili temperatura skacze do czerwonego pola i wentylator zaczyna bardzo mocno krecic. Nie wiem co jest tego przyczyna dodam ze jak tylko rusze badz jestem podczas jazdy nawet dynamicznej to wszystko jest w porzadku. Problem zaczyna sie wtedy gdy auto sie zatrzymuje to moment skacze na czerwone pole i trzyma tak chwile po czym troche opada i znowu rosnie. Orientuje sie ktos co moze byc tego przyczyna?

e46 320Ci silnik 2.2 170km koncówka 2000r
Ostatnio zmieniony 15 paź 13, 16:04 przez Rion, łącznie zmieniany 2 razy.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#2

Post autor: mariryb »

Dodaj jaki masz silnik. Bo nie ma w temacie.

ps

zedytuj tytul i popraw na regulainowy
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
klaku007

#3

Post autor: klaku007 »

zapowietrzony układ
Rion
Posty: 9
Rejestracja: 4 kwie 10, 21:44
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów
Lokalizacja: Chrzanów

#4

Post autor: Rion »

Jakies rady jak moge zrobic zeby go odpowietrzyc i zeby gralo wszystko jak powinno :)?
klaku007

#5

Post autor: klaku007 »

skoro się zapowietrzył to gdzieś jest jakaś nieszczelność raczej... Odpowietrzanie hym...
Ustawiasz temp na 32'C nawiew na minimum czyli na 1 kreskę ale dmuchanie na wszystkie możliwe wyloty.
Podobno dobrze tez jest stanąć przodem wyżej np wjechać przednimi kołami na krawężnik.
Obok korka do sprawdzania poziomu i wlewania płynu masz odpowietrznik na kolanku odkręcasz go tzn luzujesz i odkręcasz korek.
Poczekaj aż auto się trochę nagrzeje zęby otworzył się obieg na nagrzewnice dodajesz kilka razy gazu do ok 3500 obr i dolewasz wody/płynu aż nie będzie widać bąbelków powietrza w płynie...
Dobrze jest tez to opisane w książce sam naprawiam bmw e46
OSA BMW

#6

Post autor: OSA BMW »

A chlodnica jest goraca? Sprawdzales ilosc plynu? Korek wlewu plynu jest ori?
Rion
Posty: 9
Rejestracja: 4 kwie 10, 21:44
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów
Lokalizacja: Chrzanów

#7

Post autor: Rion »

chlodnicy nie dotykalem sprawdze to jutro. Korek jest ori i plynu jest prawidlowo:)
Rion
Posty: 9
Rejestracja: 4 kwie 10, 21:44
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów
Lokalizacja: Chrzanów

#8

Post autor: Rion »

zalatwione. Odpowietrzony uklad + dolewka plynu chlodniczego. I wyleczylem 3 problemy kontrolka ktora swieci i gasnie, temperatura na postoju + w ostatni dzien brak cieplego powietrza z nawiewu. Dziekuje za pomoc!
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”