tarcze przod - Fuchs - czy mial ktos je juz?

zopp
Bywalec forum
Posty: 21
Rejestracja: 9 maja 19, 0:21
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: sopot

#1

Post autor: zopp »

Witam, musze wymienic tarcze i klocki z przodu, nic nie bije, tylko juz za cienkie pod TÜV :) mechanik doradza mir firme Fuchs, ale to chyba taki dystrybutor, co zamawia pod siebie. Bardzo duzo szybko jezdze po autostradach, wiec na to nie bede zalowal. Czy zna ktos ta firme, a jak nie to co mozecie mi polecic? moze byc polka srednia + . mam na mysli normalne tarcze, tylko dobrej jakosci, a nie sportowe
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Na duże prędkości zdecydowanie polecam ate pd, mam takie w turasie z klockami ceramicznymi ate i ten zestaw jest zauważalnie bardziej wydajny i odporny na fading niż zwykłe jurid + ate ceramic, które mam w sedanie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#3

Post autor: D3jw »

maniek21112 pisze: 22 cze 19, 23:27 Na duże prędkości zdecydowanie polecam ate pd, mam takie w turasie z klockami ceramicznymi ate i ten zestaw jest zauważalnie bardziej wydajny i odporny na fading niż zwykłe jurid + ate ceramic, które mam w sedanie.
jest jakakolwiek różnica w hamowaniu pomiędzy zwykłymi / nacinanczymi tarczami, czy po prostu nacinane są bardziej odporne na przegrzanie, różnica w pyleniu - zużyciu klocka? bo domyślam się że klocek pewnie szybciej schodzi przy nacinanych?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Jest różnica, lepiej hamuje turas na tym zestawie i oczywiście jest bardziej odporny na przegrzanie, pylenie do zużycia ok 1/3 klocka praktycznie nie istnieje, później już zaczyna pojawiać się. Wymieniałem 21 tys. km temu komplet i klocków jest chyba nawet więcej niż połowa (później rzucę okiem i potwierdzę), jazda w większości dynamiczna, więc wg mnie ok.

Potwierdzam jest ponad połowa klocków, rant na tarczy praktycznie niezauważalny.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”