Tarcze ate+klocki ate,textar pro+klocki textar,zimmermann+klocki ATE

DwaLitryPL

#1

Post autor: DwaLitryPL »

Witam Panowie przymierzam się do wymiany tarcz na przodzie w grę wchodzą raczej tylko tarcze

1.Textar pro+klocki textar pro
2.Tarcze ate zwykłe gładkie+klocki ate zwykłe
3.Tarcze zimmermann+klocki np Ate lub Textar

Pierwszy zestaw wychodzi najkorzystniej,ale różnie to o textarach mówią.O ate zwykłych,że gną się.O zimmermannach to samo :) na tarcze ate te droższe to już nie mój budżet :roll:


Musze coś wybrać z tego co podałem.Pomoze ktoś? :wink:
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#2

Post autor: D3jw »

Ja kupiłem do x3 textar tarcze + klocki.
Średnica 325mm, jak na razie auto przejechało 2kkm i jest ok.
Montaż bez żadnych smarów, past miedzianych i innych lubrykantów. Po montażu zmierzyliśmy bicie, wszystko w normie..
A jak będzie to wyjdzie w praniu. Ostatnio na chacie poruszaliśmy podobny temat i wniosek taki, że loteria co trafisz..
Adam1003
Bywalec forum
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
BMW: 5 G30
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew

#3

Post autor: Adam1003 »

Raczej loteria jak się mechanik spisze :D
SolonyE46
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 7 gru 18, 20:04
BMW: 325xi
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#4

Post autor: SolonyE46 »

Ja wymieniałem tarcze jakoś w grudniu... właśnie komplet ATE tarcze i klocki, wziąłem je bo potrzebne były na szybko a były na miejscu, mimo tego ze w poprzednich samochodach zawsze były z nimi problemy, zrobione jest na nich ok. 10 tys km, i standardowo już je czuje... Więc tak szczerze mówiąc nie polecam. Teraz gdybym miał wymieniać zastanowiłbym się na Rottingerem, który wychodzi fajnie cenowo i wiele osób je bardzo chwali.
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#5

Post autor: Krzysiek669 »

Przerabiałem Ate, Zimmermana, kolega textara..kończyło się na biciu, mniejszym lub większym...teraz zaryzykowałem właśnie Rotingera, zobaczymy co z tego będzie. Tarcze to temat rzeka, opinie są przeróżne na necie i nie ma jednoznacznej odpowiedzi bierz TE i będzie dobrze.
DwaLitryPL

#6

Post autor: DwaLitryPL »

to jeszcze brembo zwykłe lub juridy co powiecie o tych drugich? jurid 300mm ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Juridy miałem w turasie i było ok, do tego klocki texar, grało to dobrze. Może założę je do czarnego jak skończą się klocki, bo leżą zabezpieczone a nawet minimalnego rantu nie mają. Pewniaki to oryginały :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
DwaLitryPL

#8

Post autor: DwaLitryPL »

obecne zimmermany bo kilku hamowaniach biją tak,że szkoda gadać dotknięcie pedału hamulca i kierownica trzepie.W sumie mam na przodzie już drugi raz zimmermanny.Miałem też ate na przodzie,które biły

i tak człowiek zniechęcony jest znów kupować zimmermanny.Bo zwykłych ate nie chce.A w budżecie do 150zł za tarcze nie ma zbytniego wyboru prócz textara,trw
Adam1003
Bywalec forum
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
BMW: 5 G30
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew

#9

Post autor: Adam1003 »

Krzysiek669 pisze: 15 mar 19, 16:26 Przerabiałem Ate, Zimmermana, kolega textara..kończyło się na biciu, mniejszym lub większym...teraz zaryzykowałem właśnie Rotingera, zobaczymy co z tego będzie. Tarcze to temat rzeka, opinie są przeróżne na necie i nie ma jednoznacznej odpowiedzi bierz TE i będzie dobrze.
Zapewne wbiję kij w mrowisko ale co mi tam :) 24 lata doświadczenia podczas prowadzenia centrum hamulcowego pozwalają mi bez zawahania powiedzieć, że 99% to prawidłowy montaż i dotarcie zestawu. Jak słyszę, że ktoś 5 kompletów montował i każdy po 2-3k km zaczynał trzepać kierownicą to jestem prawie pewien, że wina nie leży po stronie tarcz czy klocków :) Jeżeli ktoś się ze mną nie zgodzi to jego sprawa, niech dalej zmaga się z biciem kierownicy kiedy my będziemy rozwiązywali kolejny hamulcowy problem :)
SolonyE46
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 7 gru 18, 20:04
BMW: 325xi
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#10

Post autor: SolonyE46 »

Śmiem się nie zgodzić, teraźniejszy komplet zakładałem w Mobil Klimat w Katowicach - gdzie zajmują się tylko BMW, Stałem nad nimi przy wymianie i zrobili to jak należy... za co skasowali mnie po barbarzyńsku ale nie o Tym teraz. Sytuacja wygląda następująco: Producenci robią gówno które po wjechaniu w kałużę się wygina jakby było z tektury... Większość ludzi, założy i tak już jeździ... bo im to nie przeszkadza, albo nawet tego nie czują. Pozatym jak im udowodnić wine? Na innym forum Chłopaki na nowe tarcze zakładali te mierniki zegarowe i od razu były poza zakresem tolerancji, wiec jak dla mnie żenada i kilo cebuli. Jedyne to Ori są w miarę pewne, reszta to loteria. Naprawdę nie wiadomo co zakładać.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”