Tarcze ate+klocki ate,textar pro+klocki textar,zimmermann+klocki ATE

Adam1003
Bywalec forum
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
BMW: 5 G30
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew

#22

Post autor: Adam1003 »

Miałem Zwyczajne A4 B9 2.0 tfsi z polskiego salonu i były tarcze 349mm, te które Ty podałeś czyli 314mm nigdy nie występowały w 2.0 tfsi.
Wiem też co jest w BMW 7 z dieslem 3 litrowym bez względu czy to E65 czy F01 i jest to 348mm.

Wystarczy popatrzeć na fora, kto ma więcej problemów z hamulcami, właściciele Audi czy BMW. To nie chodzi o to, że jedni jeżdżą inaczej od drugich, chodzi o to jak te auta są konstruowane.
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#23

Post autor: rafał18 »

Adam1003 pisze: 16 mar 19, 11:31 Miałem Zwyczajne A4 B9 2.0 tfsi z polskiego salonu i były tarcze 349mm, te które Ty podałeś czyli 314mm nigdy nie występowały w 2.0 tfsi.
Wiem też co jest w BMW 7 z dieslem 3 litrowym bez względu czy to E65 czy F01 i jest to 348mm.

Wystarczy popatrzeć na fora, kto ma więcej problemów z hamulcami, właściciele Audi czy BMW. To nie chodzi o to, że jedni jeżdżą inaczej od drugich, chodzi o to jak te auta są konstruowane.
I tu schodzimy na kolejny temat haha osobiście po bmw kupiłem audi i nie widzi mi się powrót do marki :lol:
DwaLitryPL

#24

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie a co powiecie o tarczach trw na przód? :roll:
DwaLitryPL

#25

Post autor: DwaLitryPL »

Mańku chyba zamówię sobie z DE tarcze Jurid o numerach 562090JC

a klocki textar u nas :roll: mówisz,że dobrze to grało?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#26

Post autor: maniek21112 »

Tak, żadnych problemów nie miałem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
DwaLitryPL

#27

Post autor: DwaLitryPL »

Udało mi się jednak w Pl kupić w necie tylko ucando i iparts jest i tam sa ale komentarze zniechęcają do zakupu.Zaś w DE są ale znów przesyłka 50zł a klocki znów 130 a u nas 101

w sklepie hamulcesklep były akurat.Zakupiłem tak

2x tarcza JURID 562090JC
Klocki Textar 2328702
2x Sprężyna, zacisk hamulca ATE 11.8116-0206.1
I cztery prowadnice frenkita na przód 812001

Czujnik zegarowy taki za 100zł mam z alledrogo. Zmierzę bicie piast.Wiem,że nowe miały 0.01 mam nadzieje,że zimmermany mi ich nie załatwiły.
A wie ktoś moze jakie jest dopuszczalne bicie tarczy Jurid? :roll:
Adam1003
Bywalec forum
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
BMW: 5 G30
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew

#28

Post autor: Adam1003 »

Dopuszczalna odchyłka dla każdych to 0,08mm.
Jurida tarcze masz też na hamulcesklep.pl
DwaLitryPL

#29

Post autor: DwaLitryPL »

0.08 nie może być 0.05 uznawane jest za bicie już.. mówią,że 0.03 .0.04 to już maks
Adam1003
Bywalec forum
Posty: 67
Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
BMW: 5 G30
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew

#30

Post autor: Adam1003 »

Nie masz racji ;) Dopuszczalne jest 0,08 i nigdy nie zdarzyło mi się by spowodowało to jakikolwiek problem.
Oczywiście wiadomo, że im mniej tym lepiej i prawidłowo zamontowane tarcze rzadko będą miały więcej jak 0,04
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”