Tarcie z tyłu
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 lut 22, 22:59
- BMW: E46 318d 115KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Cześć, ostatnio byłem na warsztacie wymienić tarcze kotwiczne, szczęki ręcznego, sprężynki itp. po wyjeździe od mechanika z tylu strasznie mi tarło. Okazało się że panowie nie odgięli mi tarcz i to był powód tarcia ale teraz słychać czasem głównie przy skrętach takie muskanie z tylu, panowie powiedzieli mi że musi się to jeszcze dotrzeć bo wszystko było od „fabryki” i pytanie czy to rzeczywiście musi się dotrzeć czy trzeba jeszcze bardziej odgiąć te tarcze?
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7206
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
odgiąć tarcze...?
zapewne chodzi o stare pordzewiale tarcze kotwiczne, ktore powyginane ocierają o tarcze hamulcową...
tak czy siak, kazda spartaczona robota jak sie cos ociera, to w koncu sie przetrze i przestanie
pewnie faktycznie tarcze kotwiczne przegnite i nie wiedzieli jak reczny zamontować aby sie trzymal i nie raczyli klienta poinformować
to moze to ociera jak szczeki recznego latają na boki
rozebrac samemu i skontrolowac czy wszystko siedzi na miejscu, jedyne co sie moze 'docierac' po takiej robocie to szczeki recznego
jak go zaciagniesz a nie przy zakretach a na przyszlosc radze omijac ten warsztat
zapewne chodzi o stare pordzewiale tarcze kotwiczne, ktore powyginane ocierają o tarcze hamulcową...
tak czy siak, kazda spartaczona robota jak sie cos ociera, to w koncu sie przetrze i przestanie
pewnie faktycznie tarcze kotwiczne przegnite i nie wiedzieli jak reczny zamontować aby sie trzymal i nie raczyli klienta poinformować
to moze to ociera jak szczeki recznego latają na boki
rozebrac samemu i skontrolowac czy wszystko siedzi na miejscu, jedyne co sie moze 'docierac' po takiej robocie to szczeki recznego
jak go zaciagniesz a nie przy zakretach a na przyszlosc radze omijac ten warsztat
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 lut 22, 22:59
- BMW: E46 318d 115KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
scghost pisze: ↑22 mar 22, 8:59 odgiąć tarcze...?
zapewne chodzi o stare pordzewiale tarcze kotwiczne, ktore powyginane ocierają o tarcze hamulcową...
tak czy siak, kazda spartaczona robota jak sie cos ociera, to w koncu sie przetrze i przestanie
pewnie faktycznie tarcze kotwiczne przegnite i nie wiedzieli jak reczny zamontować aby sie trzymal i nie raczyli klienta poinformować
to moze to ociera jak szczeki recznego latają na boki
rozebrac samemu i skontrolowac czy wszystko siedzi na miejscu, jedyne co sie moze 'docierac' po takiej robocie to szczeki recznego
jak go zaciagniesz a nie przy zakretach a na przyszlosc radze omijac ten warsztat
W sensie oni wymieniali mi tarcze kotwiczne na nowe, potem okazało się że są za blisko tarcz hamulcowych i dlatego tył mi tarł. Potem pojechałem do nich na reklamację i rzeczywiście już nie ma takiego głośnego i ciągłego tarcia ale czasem słychać je przy zakrętach. No i nie wiem czy przy takiej wymianie to normalne czy jeszcze może trzeba tam coś poluzować
-
- Bywalec forum
- Posty: 893
- Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
- BMW: E46 318i fl w sedesie
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: Fz51423
- Lokalizacja: Szczecin
Doginanie nowych tarczy kotwicznych? To dobry kowal robił Ci ten samochód xD domyślam się ze zakupili arkusz blachy 1mm i doginali na kowadłe ? Bo z tego co wiem to jak kupujesz jakaś cześć to ta cześć pasuje bez żadnego ocierania i rzeźby, chyba ze ktoś szuka oszczędności i kupuje jakieś syfy z aliexpres.
Prosta sprawa, przed wizyta nie ocieralo, teraz ociera, coś spierdolil i musi to naprawić, ocierać to się może striptizerka o rurę a nie nowe części z pudelka.
Zaraz się okaże ze tarcza kotwiczna lata jak dmuchany ludzik na stacji benzynowej bo tak ja doginali ze osłabili materiał i lata lewo prawo na zakrętach, zdjąć koło i patrzeć co im nie poszło
Prosta sprawa, przed wizyta nie ocieralo, teraz ociera, coś spierdolil i musi to naprawić, ocierać to się może striptizerka o rurę a nie nowe części z pudelka.
Zaraz się okaże ze tarcza kotwiczna lata jak dmuchany ludzik na stacji benzynowej bo tak ja doginali ze osłabili materiał i lata lewo prawo na zakrętach, zdjąć koło i patrzeć co im nie poszło
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 lut 22, 22:59
- BMW: E46 318d 115KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Robotę robili panowie z m4k garageLashie pisze: ↑22 mar 22, 9:49 Doginanie nowych tarczy kotwicznych? To dobry kowal robił Ci ten samochód xD domyślam się ze zakupili arkusz blachy 1mm i doginali na kowadłe ? Bo z tego co wiem to jak kupujesz jakaś cześć to ta cześć pasuje bez żadnego ocierania i rzeźby, chyba ze ktoś szuka oszczędności i kupuje jakieś syfy z aliexpres.
Prosta sprawa, przed wizyta nie ocieralo, teraz ociera, coś spierdolil i musi to naprawić, ocierać to się może striptizerka o rurę a nie nowe części z pudelka.
Zaraz się okaże ze tarcza kotwiczna lata jak dmuchany ludzik na stacji benzynowej bo tak ja doginali ze osłabili materiał i lata lewo prawo na zakrętach, zdjąć koło i patrzeć co im nie poszło
-
- Bywalec forum
- Posty: 893
- Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
- BMW: E46 318i fl w sedesie
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: Fz51423
- Lokalizacja: Szczecin
Pies trącał kto to robił, powinni to doprowadzić do końca, niedopuszczalne są jakiekolwiek szurania z tekstem „ułoży się” na odchodne. Coś nie działa tak jak powinno i za to płacisz warsztatowi żeby się tym zajął, a nie zakładanie kont na forum i edukowanie się dlaczego tak się dzieje, niby walczą z patologia w warsztatach ale swojego chyba nie biorą pod uwagę, dramat...
Zdejmij koło i popatrz co oni tam naczarowali, bo zaraz się okaże ze policzyli za tarcze kotwiczne a nie zrobili nic w tym zakresie
Zdejmij koło i popatrz co oni tam naczarowali, bo zaraz się okaże ze policzyli za tarcze kotwiczne a nie zrobili nic w tym zakresie
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10310
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Przecież oni montują elementy zawieszenia febi i trw, amortyzatory kyb, nie rozumiem osób, które tam zostawiają auto. Za rok to samo do roboty jeszcze raz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 20 Odpowiedzi
- 7024 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 1694 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: magich
-
- 10 Odpowiedzi
- 5307 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Workaholic
-
- 9 Odpowiedzi
- 6542 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 3981 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Alvin
-
- 9 Odpowiedzi
- 3888 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yodapl
-
- 6 Odpowiedzi
- 5677 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 9 Odpowiedzi
- 5497 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1338 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariuszpol
-
- 4 Odpowiedzi
- 1520 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: plazma