Szyba krzywo się podnosi na ślizgach
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 kwie 14, 15:45
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto:
- VIN: PD80466
Witam.
E46 SEDAN
Wczoraj postanowiłem wymienić ślizgi w drzwiach pasażera, ponieważ szyba zaczęła w połowie zasuwania strzelać(wydawać nieprzyjemne dźwięki). Od początku śmigało to wszystko na jednym ślizgu(tym lewym-powiedział bym bliżej środka). Drugi natomiast(bliżej słupka) był pokruszony i linka w ogóle nie była zaczepiona. Tak to chodziło przez pewien okres czasu.
Zabrałem się do wymiany tego prawego, założyłem linkę - Okazało się że szyba teraz zasuwa się krzywo, tzn Jakby ten prawy ślizg (Linka w nim była za wysoko) i tworzyła się spora szpara. Dodam że na jednym ślizgu wszystko było w porządku.
Więc zabrałem się do wymiany drugiego ślizgu, bo też był uszkodzony. Niestety nic to nie pomogło, szybę zasunąłem lecz musialem ją dociskać do słupka(bez zmian)
Mam poprostu wrażenie że linka w tym prawym ślizgu jest jakby za wysoko a powinna być niżej. Musiałem troszkę szybę podnosić żeby linke móc wbić w ślizg, bo się to nie zgrywało (jaśniej: ten cypel który się wbija w otwór ślizgu)
Czy jest jakaś regulacja linek?
Będę dziś nad tym główkował dalej, nie zakładałem tapicerki.
Pozdrawiam i czekam na odp
E46 SEDAN
Wczoraj postanowiłem wymienić ślizgi w drzwiach pasażera, ponieważ szyba zaczęła w połowie zasuwania strzelać(wydawać nieprzyjemne dźwięki). Od początku śmigało to wszystko na jednym ślizgu(tym lewym-powiedział bym bliżej środka). Drugi natomiast(bliżej słupka) był pokruszony i linka w ogóle nie była zaczepiona. Tak to chodziło przez pewien okres czasu.
Zabrałem się do wymiany tego prawego, założyłem linkę - Okazało się że szyba teraz zasuwa się krzywo, tzn Jakby ten prawy ślizg (Linka w nim była za wysoko) i tworzyła się spora szpara. Dodam że na jednym ślizgu wszystko było w porządku.
Więc zabrałem się do wymiany drugiego ślizgu, bo też był uszkodzony. Niestety nic to nie pomogło, szybę zasunąłem lecz musialem ją dociskać do słupka(bez zmian)
Mam poprostu wrażenie że linka w tym prawym ślizgu jest jakby za wysoko a powinna być niżej. Musiałem troszkę szybę podnosić żeby linke móc wbić w ślizg, bo się to nie zgrywało (jaśniej: ten cypel który się wbija w otwór ślizgu)
Czy jest jakaś regulacja linek?
Będę dziś nad tym główkował dalej, nie zakładałem tapicerki.
Pozdrawiam i czekam na odp
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Linek to raczej nie wyregulujesz, może bardziej ślizgi. Coś z nimi pokombinować żeby wyżej podeszły..Niech ktoś mądrzejszy się wypowie.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Nie wiem ale coś mi się przypomina że tych ślizgów to były dwa rodzaje może to ma jakiś wpływ na ustawienie szyby ale nie jestem pewien .
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
A ten plastik czerwony co jest przy szybie wszedl do konca w slizg? Jedyna "regulacja" to tylo przy tej srubie comsie wkreca w czerwony plastik.
Czy obejrzales caly mechanizm? Ja mialem kiedys uszkodzony slizg, strzelalo a jak rozebralem to okazalo sie poszedl slizg a po nim to kolko po ktorym chodzi linka i trzeba bylo caly mechanizm wymienic.
Czy obejrzales caly mechanizm? Ja mialem kiedys uszkodzony slizg, strzelalo a jak rozebralem to okazalo sie poszedl slizg a po nim to kolko po ktorym chodzi linka i trzeba bylo caly mechanizm wymienic.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
Prawidlowo to poskladales? Regulacje masz na polaczeniu slizg-szyba na tej srubie 10ale.minimalną. Szyba dobrze siedzi w prowadnicach? Nie strzela już nic? Lekko sie podnosi? Jeśli linka spadła z rolki prowadzacej na koncu podnosnika szyby mogla wywolac taka roznice poziomow...
Wyjmij szybe zdemontuj mechanizm i zobacz jak to wyglada.
Wyjmij szybe zdemontuj mechanizm i zobacz jak to wyglada.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
-
- Bywalec forum
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 kwie 14, 15:45
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto:
- VIN: PD80466
Tak jak mówicie coś siedzi w mechaniźmie bo wciąż strzela, i został na jednym ślizgu bo na dwóch szyba nierówno się podnosi także coś w mechanizmie na 100%. Dzięki za pomoc, póki co odpuszczam ten temat, bo za duzo roboty,a są inne wydatki.
Pozdro
Pozdro
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 2687 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Daimos
-
- 12 Odpowiedzi
- 5622 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 1897 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: misu
-
- 3 Odpowiedzi
- 887 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 4 Odpowiedzi
- 1599 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Maciejh
-
- 1 Odpowiedzi
- 887 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 1 Odpowiedzi
- 494 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 1711 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KapitanDzdzownica
-
- 4 Odpowiedzi
- 830 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Vampires
-
- 10 Odpowiedzi
- 2369 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maje222