Szpera E46 i inne modele
-
- Weteran
- Posty: 1279
- Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
- BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
- VIN: PA70818
- Lokalizacja: Radom
Popieram kuchara.Zaspawanym na 100% nie dało by się normalnie jeździć na codzień.Jechałem pare razy autem z zaspawanym dyfrem i każdy skręt to czuć było przeskakiwanie kół i dziwne uczucie "naprężeń"karoserii...bardzo dziwne uczucie.Ale zacieśnienie ok.30% do jazdy na codzień nie było by problemem a nawet by pomogło przy szybkich zakrętach itp.
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
Fajny bajer... sam ostatnio myślałem o kupnie dryfu 3.38 + takie LSD i było by już całkiem fajnie w moim 328i. V-max spadło by do 220 ale i tak więcej nie jeżdżę
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Proponuję Wam kupić i jeździć przez ok. pół roku w tym całą zimę.
Wtedy przekonacie się do czego to się może przydać, a kiedy może zaszkodzić.
Weźcie pod uwagę to że wtedy DSC możecie śmiało wywalić bo będzie zbędne i nie pomoże a jedynie zaszkodzi.
Temat rzeka, ma swoich zwolenników jak i przeciwników, ja jestem na tak, ale nie na co dzień do miasta itp.
Wtedy przekonacie się do czego to się może przydać, a kiedy może zaszkodzić.
Weźcie pod uwagę to że wtedy DSC możecie śmiało wywalić bo będzie zbędne i nie pomoże a jedynie zaszkodzi.
Teraz to mam wrażenie że "rozmawiam" z jakimś nastolatkiem...kuchar pisze:Każdy kto ma mocniejsze rwd czy nawet 323/325i i jeździ normalnie na pewno ma wiele momentów, gdzie przydał by się mechanizm z ograniczonym tarciem czy to gorsza trakcja czy to chwila, kiedy chcemy chwilę się powygłupiać lub zawrócić o 180st....
Temat rzeka, ma swoich zwolenników jak i przeciwników, ja jestem na tak, ale nie na co dzień do miasta itp.
-
- Weteran
- Posty: 662
- Rejestracja: 22 lut 10, 22:51
- BMW: E46 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto:
Marc masz swoje zdanie ok. Wyrazileś je ale nie masz racji twierdząc, że szpera jest zbędna do mocnego auta na codzień. W takim razie po co Bmw stosowało tyle lat mechanizmy z ograniczonym tarciem w E30, E36, E32, E34 itp.. kiedy nie było DSC ? W M3, M5 było DSC a w Mpower szpera zawsze to obowiązek (nie twierdze, ze dsc działało tam tak samo jak w normalnych modelach bo tego nie wiem).
Masz racje, temat rzeka ale minusów to urządzenie nie ma - mówie tu o oem lsd nie o tym co jest w temacie. Podkreślam, że nie przejechałem się E36 z fabryczną szperą tylko miałem dłuższy kontakt z tym autem.
A ja mam wrażenie jakbym rozmawiał z 60-cio letnim dziadkiem Bez przesady. Nawet ktoś kto dmucha, chucha i dba o auto jak świr a potem odsprzedając traci na tym (mówie tu pewnie o nie jeden osobie z forum oraz o sobie samym) lubi czasami choćby raz na pół roku wykręcić bąka bo chce zawrócić - i niestety R6 bez szpery udaje się to zrobić albo bardzo rzadko bo nawierzchnia nie pozwoli albo wcale i po prostu szkoda auta - ale juz nawet nie o to chodzi bo trakcja przy dynamicznym ruszaniu na mokrym jesienną porą nawet gdy mamy nowe opony wysokiej klasy 200 konnym Bmw bez szpery jest kiepska.Teraz to mam wrażenie że "rozmawiam" z jakimś nastolatkiem...
Masz racje, temat rzeka ale minusów to urządzenie nie ma - mówie tu o oem lsd nie o tym co jest w temacie. Podkreślam, że nie przejechałem się E36 z fabryczną szperą tylko miałem dłuższy kontakt z tym autem.
-
- Bywalec forum
- Posty: 917
- Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
- BMW: e60 e92
- Rok produkcji: 2009
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanow
Czy jest tu jakiś moderator
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=114&t=12171
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=114&t=12171
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Oczywiście, nawet nie jedenwandii pisze:Czy jest tu jakiś moderator
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=114&t=12171
Dziękujemy!
Czytalem kilka tematów o e36 gdzie było ASC i ludzie wkładali szperę i mówili ze wcale się to nie gryzie...
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
A wiesz jaka jest różnica między ASC a DSC ?klaku007 pisze:Czytalem kilka tematów o e36 gdzie było ASC i ludzie wkładali szperę i mówili ze wcale się to nie gryzie...
Chyba nie ma tu o czym gadac,szpera czy nie ,ale doswiadczenie uzycia
Wiem ale ja mam akurat ASC ;]MARC pisze:A wiesz jaka jest różnica między ASC a DSC ?klaku007 pisze:Czytalem kilka tematów o e36 gdzie było ASC i ludzie wkładali szperę i mówili ze wcale się to nie gryzie...
DSC oddziałuje jeszcze na przednie koła(hamuje pojedyncze), ma czujnik skrętu kierownicy oraz przyśpieszenia bocznego itd... Gdzie ASC wyczuwa tylko która koło tylne kreci się szybciej i je hamuje oraz reguluje prace przepustnicy.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 4003 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jarekrk
-
- 1 Odpowiedzi
- 1903 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 1 Odpowiedzi
- 2714 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 1 Odpowiedzi
- 909 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 14 Odpowiedzi
- 3929 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kokoss
-
- 0 Odpowiedzi
- 936 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kawbandos
-
- 3 Odpowiedzi
- 1852 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kawbandos
-
- 0 Odpowiedzi
- 1993 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 4 Odpowiedzi
- 1172 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bayou325
-
- 0 Odpowiedzi
- 146 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118