szarpie przy zmianie biegu z 1 na 2

Awatar użytkownika
gczarkowski1
Bywalec forum
Posty: 261
Rejestracja: 29 sie 10, 11:34
BMW: e46-1,9m43-LPG SEDAN e46-1,9m43-LPG KOMBI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Teresin

#11

Post autor: gczarkowski1 »

Dokładnie wykręcasz zawór i łączysz przewody jeżeli zrobisz to sprawnie ominie cię odpowietrzanie

https://www.youtube.com/watch?v=PoB5ORUMdnE :crazy:
Baratheon
Bywalec forum
Posty: 126
Rejestracja: 6 kwie 13, 18:34
BMW: E91 320d chip na 185KM i 390 Nm
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#12

Post autor: Baratheon »

Na pewno? Jakoś mnie nie przekonuje ten filmik, bo nakrętki po obydwu stronach zaworu są różne... I ten cały śrubek chyba nie jest identyczny. Jaki jest sens stosowania tej modyfikacji http://www.zeckhausen.com/cdv.htm , skoro wystarczy wywalić zawór i wszystko i wszystko pasuje?
Obrazek
Awatar użytkownika
gczarkowski1
Bywalec forum
Posty: 261
Rejestracja: 29 sie 10, 11:34
BMW: e46-1,9m43-LPG SEDAN e46-1,9m43-LPG KOMBI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Teresin

#13

Post autor: gczarkowski1 »

Baratheon pisze:Na pewno? Jakoś mnie nie przekonuje ten filmik, bo nakrętki po obydwu stronach zaworu są różne... I ten cały śrubek chyba nie jest identyczny. Jaki jest sens stosowania tej modyfikacji http://www.zeckhausen.com/cdv.htm , skoro wystarczy wywalić zawór i wszystko i wszystko pasuje?
Ja wyjąłem wszystko pasowało jak trzeba zero kombinacji 10 min roboty
Lepiej reaguje sprzęgło bez zaworu
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#14

Post autor: WKRENTEK77 »

Robiłem taki zabieg pare dni temu całość zajęła mi jakieś 10 min banał a różnica jest znaczna ale jak by coś zawsze można z powrotem wkręcić zaworek ale nie sądze żeby ktoš chciał wracać do poprzedniej konfiguracji .Jeszcze jedna sprawa jak pierwszy raz sprawdzałem czy mam ten zawór myślałem że już został wykręcony ale się myliłem ponieważ mój zaworek miał troszeczkę inny wygląd i to mnie zmyliło
Obrazek
free upload
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#15

Post autor: scghost »

Baratheon pisze:Na pewno? Jakoś mnie nie przekonuje ten filmik, bo nakrętki po obydwu stronach zaworu są różne... I ten cały śrubek chyba nie jest identyczny. Jaki jest sens stosowania tej modyfikacji http://www.zeckhausen.com/cdv.htm , skoro wystarczy wywalić zawór i wszystko i wszystko pasuje?

nabijanie kasy :)
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
isolato

#16

Post autor: isolato »

a za co jest odpowiedzialny ten zawór i czy na pewno można jeździć bez niego? :)
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#17

Post autor: WKRENTEK77 »

isolato pisze:a za co jest odpowiedzialny ten zawór i czy na pewno można jeździć bez niego? :)
Można jeździć poczytaj o tym w necie zawór to tak trochę mocno powiedziane bardziej zwężka bo jak popatrzeć to jest tam otwor o śr kilku mm i zwężka do średnicy może 1,5 mm .
BxBatman
Bywalec forum
Posty: 522
Rejestracja: 27 kwie 15, 22:11
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#18

Post autor: BxBatman »

isolato pisze:a za co jest odpowiedzialny ten zawór i czy na pewno można jeździć bez niego? :)
Opóźnia reakcje sprzęgła , niby odpowiada za to aby chronić reszte podzespołów przenisienia napędu gdy ktoś strzela ze sprzęgła, ale czytajać na forach możesz sie dowiedzieć że wiele osób to wywaliło i nie maja negatywnych skutków.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”