Szarpie podczas ruszania bmw E46

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
kowal2000
Bywalec forum
Posty: 220
Rejestracja: 18 lis 12, 17:33
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kościan
VIN: JM50003

#11

Post autor: kowal2000 »

Jak samo sprzęgło by było do wymiany to jeszcze przeżyje, ale komplet z dwumasem + robocizna to 2,5 tys.
Czytałem o tych przeróbkach i w TDI VW się to sprawdza, ale w BMW raczej bym się nie bawił w takie rzeczy. Trzeba będzie zacisnąć pasa :cry:
Obrazek
komo89
Bywalec forum
Posty: 89
Rejestracja: 1 lut 14, 15:27
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska/Niemcy
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Walbrzych8Frankfurt

#12

Post autor: komo89 »

powracajac do tematu dwumasy...moj brat wlasnie w swoim audi a4 2,8 quatrro zespawal dwumas i dal do toczenia i nie ma bicia i jak narazie dziala:) poczekam jeszcze troche i zobacze jak to u niego sie sprawdza i moze u mnie tez tak zrobie. Wkoncu nawet waly napedowe skracaja spawaja i tocza i wszystko dziala. narazie niech on pojezdzi a jak sie sprawdzi to i moja bumka bedzie miala taki zabieg. Zaznaczam ze brat nie jezdzi audi normalnie tylko ja ora ile wejdzie:)
Obrazek
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#13

Post autor: danielo6666 »

tylko ciekawe kolego ile wytrzyma ci wał korbowy w silniku
możesz czasem żałować tego co zamierzasz zrobić
według mnie i fanów bmw to najzwyklejsze druciarstwo jak cie nie stac na naprawy to polecam zmienic marke bo takie rzeczy jej tylko szkodzą
kowal2000
Bywalec forum
Posty: 220
Rejestracja: 18 lis 12, 17:33
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kościan
VIN: JM50003

#14

Post autor: kowal2000 »

oj Zibi ryzykowna operacja :( ja bym wolał sie chyba na takie coś nie odważył, po wakacjach pewnie wpadnie u mnie nowy dwumas+sprzęgło,
a miał być Egipt :cry:
Obrazek
Awatar użytkownika
Ruciolek
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 23 mar 19, 13:52
BMW: e46 Sedan N46B18
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rio Grande okolice San Escobar

#15

Post autor: Ruciolek »

Panowie zglebiam temat szarpania i podobno jak szarpie tylko w przod podczas ruszania na 1 biegu i poniznej 2000 obr. to wszedzie mowia ze to poduszki silnika i warto je wymieniac w slepo, byc moze tez poduszki skrzyni biegow. Bynajmiej do spr. wszystko co usztywnia silnik i skrzynie biegow przy pomocy gumowych amortyzacji.
Aha sprzeglo/dwumase bym narazie zostawil skoro podczas jazdy na biegu wstecznym ladnie jedzie i nie szarpie.
Choc gdyby szarpalo tylko w tyl to rowniez moga byc poduszki, niekoniecznie sprzęgło.

Pozdro.
Awatar użytkownika
Ruciolek
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 23 mar 19, 13:52
BMW: e46 Sedan N46B18
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rio Grande okolice San Escobar

#16

Post autor: Ruciolek »

danielo6666 pisze: 27 gru 13, 12:41 własnie obawiam sie że bedzie do wymiany dwumas a to koszt nie mały
samo sprzegło 550zł luk + wymiana a dwumas to już z 1500-1800zł
Udalo sie rozwiązać problem?
Bo ja podejrzewam procz sprzęgła(dwumasy) np. valvetronic i wolne obroty ktore sie z tym wiążą podczas obciazania na 1biegu, bo w lewe powietrze, odme, przeplywke raczej watpie, poduszki i podpory skrzyni biegow raczej tez odpadaja...bo u siebie spr. i sa doslownie fabryka ,a podczas tego szarpania silniczek ani drgnie na otwartej masce sprawdzalem oraz wkreca sie bez zajakniecia.
Ostatnio zmieniony 14 sty 20, 11:00 przez Ruciolek, łącznie zmieniany 2 razy.
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#17

Post autor: adi3d »

Gdyby było coś z silnikiem to czuł byś może spadek mocy, większe spalanie, błędy na desce. Drgania głównie mogą pochodzić od zawieszenia silnika lub skrzyni ale to w przypadku gdy są mocno zajechane, urwane itp. Najbardziej to dwumas i sprzęgło do sprawdzenia
Awatar użytkownika
Ruciolek
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 23 mar 19, 13:52
BMW: e46 Sedan N46B18
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rio Grande okolice San Escobar

#18

Post autor: Ruciolek »

danielo6666 pisze: 27 gru 13, 12:41 własnie obawiam sie że bedzie do wymiany dwumas a to koszt nie mały
samo sprzegło 550zł luk + wymiana a dwumas to już z 1500-1800zł
:siema:
I jak kolego wymiana pomogła, wyeliminowało problem szarpania podczas ruszania?
Awatar użytkownika
Ruciolek
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 23 mar 19, 13:52
BMW: e46 Sedan N46B18
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rio Grande okolice San Escobar

#19

Post autor: Ruciolek »

Od siebie dodam ze bede jako nr.1 bede probowal z podpora walu, jesli wymiana przyniesie efekt dam znac. 8)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”