Szarpanie, bujanie karoserią, nierówna praca silnika
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 maja 14, 21:48
- BMW: 328i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Poznan
Witam mam problem z moim E46 od pewnego czasu na PB zaczęła świrować, auto odpala ale na wolnych obrotach chodzi jak czołg. Wywala błedy mieszanki z 227, 228 - lambda control tolerance bank 1 i 2 , 202, 203 - lambda control control block bank 1 i 2 oraz wypadanie zapłonu na 6 cylindrze. Posiada LPG ale odłączone ponieważ ostatnio dochodziło do klejenia wtryskiwaczy i auto również szarpało (po zgaszeniu i przełączeni una PB później nie byłó problemu).
Była zmieniana odma, czujnik wałka po stronie wydechowej, świece nie dalej jak 10-15 tyś temu(BKR6equp), ciśnienie na cylindrach 14-15 bar, wymieniony dziurawy łącznik dolotu, pompa paliwa padła i była wymieniona na sprawną używkę (sprawdzę jeszcze ciśnienie na listwie paliwa czy nie siada). Na ucho słychać że gdzieś jest dziurka w wydechu w okolicach katalizatorów. Generalnie czasem auto jedzie normalnie czasem odłącza 1,2 cylindry. Korekcje w rough na wolnych obrotach przekraczają 6! na 6 cylindrze, błędy komputer rejestruje w granicach 700-2000 obrotów.Cewki i świece zamieniane miejscami = brak efektu. Ktoś ma pomysły co jeszcze można sprawdzić i zaradzić problemowi ?
Była zmieniana odma, czujnik wałka po stronie wydechowej, świece nie dalej jak 10-15 tyś temu(BKR6equp), ciśnienie na cylindrach 14-15 bar, wymieniony dziurawy łącznik dolotu, pompa paliwa padła i była wymieniona na sprawną używkę (sprawdzę jeszcze ciśnienie na listwie paliwa czy nie siada). Na ucho słychać że gdzieś jest dziurka w wydechu w okolicach katalizatorów. Generalnie czasem auto jedzie normalnie czasem odłącza 1,2 cylindry. Korekcje w rough na wolnych obrotach przekraczają 6! na 6 cylindrze, błędy komputer rejestruje w granicach 700-2000 obrotów.Cewki i świece zamieniane miejscami = brak efektu. Ktoś ma pomysły co jeszcze można sprawdzić i zaradzić problemowi ?
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Rzadko się zdarza, ale jednak. Może masz pękniety kolektor wydechowy, a jak nie to wtedy nie sprawne sondy.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 maja 14, 21:48
- BMW: 328i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Poznan
Kolektor był wcześniej robiony(o ile ktoś mnie nie ściemnił) , i sondy były sprawdzane chodziło perfekt. mogę zapodać wykresy z inpy chociaż praca sond wygląda okej.
EDIT: problem rozwiązany, lewe powietrze dostawało się na kolektor przy 6 cylindrze - problem rozwiązany.
EDIT: problem rozwiązany, lewe powietrze dostawało się na kolektor przy 6 cylindrze - problem rozwiązany.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 3126 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcepan
-
- 9 Odpowiedzi
- 8725 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 9 Odpowiedzi
- 3544 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Buceusz
-
- 2 Odpowiedzi
- 2925 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: grzywa321
-
- 3 Odpowiedzi
- 3620 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: grabarz_x
-
- 1 Odpowiedzi
- 1259 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 12 Odpowiedzi
- 1813 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: masiej
-
- 4 Odpowiedzi
- 1096 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 2991 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 0 Odpowiedzi
- 1177 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Magda-28