Świst E46 320D

hdi
Bywalec forum
Posty: 151
Rejestracja: 2 mar 14, 8:59
BMW: skasowane e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bc

#11

Post autor: hdi »

nie popadaj w paranoje, jak zacznie ubywać oleju,auto będzie wyraźnie kopcić i będzie słabsze wtedy można szukać problemu...a narazie ciesz się jazdą :)
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#12

Post autor: zibi_j1 »

Nigdy nic mi nie kopciło. Olej też umiarkowanie brał;)
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#13

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Tak myślę i myślę, i wymyśliłem że to wcale nie musi być turbo. Moim zdaniem nawet nie było. Przydałby się oczywiście filmik z nagranym dźwiękiem co na pewno by to potwierdziło lub obaliło. Wiele elementów działa na podciśnienie i tu bym szukał raczej winowajcy. Taki syk przy turbinie, raczej by się utrzymywał niż był jednorazowy. No ale bez nagrania można strzelać jak do tarczy..
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Miki46
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 8 sty 15, 19:46
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Sochaczew
Lokalizacja: Sochaczew

#14

Post autor: Miki46 »

I znowu wszystko okey, stan oleju sprawdzony wszystko w normie. nie bierze oleju, nie kopci, jak coś się zmieni dam znać, na razie jeżdzę normalnie jak wcześniej. ;)
hdi
Bywalec forum
Posty: 151
Rejestracja: 2 mar 14, 8:59
BMW: skasowane e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bc

#15

Post autor: hdi »

dla spokoju sumienia zerknij na koło kompresji w turbo,jak całe ładne bez zniekształceń i nie zalane oliwą to jeździc i nie nadsłuchiwac
a przypadkiem zibiego nie sugeruj, on ma pedantyczne podejście do auta (bez obrazy) ;)
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#16

Post autor: zibi_j1 »

hehe :crazy: może coś w tym jest.
Jak już Wy mnie macie za wariata to chyba ze mną źle..
Jestem jak z dowcipu o koksach "co robisz w piątek? - klate i biceps".
Kumpel mnie dziś pyta - co robisz w weekend? - tarcze i klocki na przodzie 8)


Kontroluj co się dzieje i tyle :) w inpie można livedata zobaczyć ciśnienie doładowania w czasie jazdy ewentualnie... Zobacz jak duże są luzy i jak z tym olejem.. może jeszcze jakiś czas pośmigasz :) Grunt, ze jak już będziesz regenerował, to zrób to na cacy :)
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Awatar użytkownika
Mariusz_E46
Bywalec forum
Posty: 515
Rejestracja: 2 wrz 14, 8:27
BMW: E60 530D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#17

Post autor: Mariusz_E46 »

zibi_j1 pisze:hehe :crazy: może coś w tym jest.
Jak już Wy mnie macie za wariata to chyba ze mną źle..
Jestem jak z dowcipu o koksach "co robisz w piątek? - klate i biceps".
Kumpel mnie dziś pyta - co robisz w weekend? - tarcze i klocki na przodzie 8)
Spoko :) Moja żona też ma mnie za wariata z tego powodu. Myślisz że czemu mam ogrzewany i ocieplony garaż ;)

Co do syczenia. Posprawdzaj dokładnie przewody od podciśnień i to nieszczęsne kolanko przy IC.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”