Mam m54b30 i mam mały problem.
Raz na jakiś czas, nieregularnie jak wcisnę sprzęgło zaświeci mi się kontrolka "Niskie ciśnienie oleju".
Wtedy obroty mi falują w zakresie 500-1000 ( dwa-trzy razy ), jednak po chwili się to uspokaja i kontrolka gaśnie.
Nie ma różnicy czy silnik zimny czy po złapaniu temperatury.
Wyczytałem, że problem mógłby leżeć w panewkach lub pompie oleju ale te na chwilę obecną mam wymienione, vanosa także wymieniałem jakiś czas temu.
Nie jestem pewien czy miałem wymieniany czujnik ciśnienia oleju ale wydaje mi się, że tak.
Panewki i pompę oleju zmieniałem już z tego względu, że ta kontrolka świeciła się cały czas. Teraz problem ustąpił ale tylko częściowo, a jako iż mam zamiar jeździć tym samochodem dłuższy czas to chciałbym wyeliminować wszystkie problemy.
Jakieś propozycje w czym teraz mógłby leżeć problem?
Święcąca kontrolka ciśnienia oleju
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9857
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Byłeś przy wymianie? Miska dobrze oczyszczona? Nie ma syfów, które mogą zatykać smok pompy? Na jakim oleju jeździsz?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7037
- Rejestracja: 11 kwie 15, 10:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
jak wcisniesz sprzeglo? tzn jak zaczynaja spadac obroty?
czyli cos jakby sie przytykalo jak pompa zwalnia pompowanie
moze kanaly olejowe gdzies przytkane?
wyciagnij tez filtr oleju i zobacz jak wyglada, czy nie jest juz zawalony jakims glutem albo zgnieciony
czyli cos jakby sie przytykalo jak pompa zwalnia pompowanie
moze kanaly olejowe gdzies przytkane?
wyciagnij tez filtr oleju i zobacz jak wyglada, czy nie jest juz zawalony jakims glutem albo zgnieciony
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 lut 19, 6:07
- BMW: e46 330ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Tak dokładnie.
W momencie w którym spadają obroty ale zawsze jest to poniżej 1k obrotów, coś w okolicach 500/600.
Filtr wymieniany przy zmianie pompy, czyszczeniu miski etc.
Ewentualnie oprócz kanałów olejowych coś jeszcze?
Bo przyznam szczerze że jak dobrze pamiętam to były również czyszczone tak jak miska olejowa...
W momencie w którym spadają obroty ale zawsze jest to poniżej 1k obrotów, coś w okolicach 500/600.
Filtr wymieniany przy zmianie pompy, czyszczeniu miski etc.
Ewentualnie oprócz kanałów olejowych coś jeszcze?
Bo przyznam szczerze że jak dobrze pamiętam to były również czyszczone tak jak miska olejowa...
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post