SWAP z N42B20 na M52B20

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
deel_xx
Posty: 2
Rejestracja: 30 lip 20, 23:03
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bolesławiec

#1

Post autor: deel_xx »

Witam. Tak jak w temacie. Po raz drugi zepsuł mi się nieszczęsny Valvetronic. Zastanawiam się nad włożeniem dwulitrowej rzędówki. E46 w stanie bardzo dobrym poza silnikiem, którego uważam nie ma sensu remontować. Moje pytanie brzmi czy warto oraz jakie podzespoły będzie należało wymienić i ewentualne koszty.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Przy zmianie na m54 jest mniej zmian (elektroniczny gaz a nie na linkę jak w m52tu), dlatego jak ktoś chce to zrobić najtańszym kosztem to zakłada m54b22 (najtańszy z m54 i zmian w całym aucie najmniej).
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”