Swap -Wisko/wiatrak

WGR0
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 8 paź 17, 13:48
BMW: Black E46 Benzin Only
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tak

#1

Post autor: WGR0 »

Siema ,siema .
Swapuję swoją bunię z n42 na m54b30 .
Mam taki problem , a raczej myślę że będę miał.
Zastanawia mnie wiskoza . Miałem elektryczny wiatrak ( nadal mam tą kpl chłodnicę bo zostaje ta co była ) a w silniku m54 ma visko ...
Chcę tą wiskozę wywalić , mam przekonanie do elktrycznego i będzie mi też taniej .
Czy po podłączeniu wiatraka zamiast wisko muszę coś w sterowniku uruchamiać czy jak ? Czy sterowanie cały czas jest ale po prostu nie ma tego wiatraka ?
W m54 jest tylko od klimy to kostka pewnie jest ..
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#2

Post autor: Broder »

z tego co pamietam wychodzilo ze visco mialy silniki w automacie.
Jesli wsadzasz manuala to i tak soft z manuala musisz wgrac, wiec pewnie bedzie atywny wentylator.
Przy ktoryms swapie u siebie tez wyrzucilem visco, ale nie pamietam dokladnie jak to bylo. Wentylator po prostu dziala.
Obrazek
WGR0
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 8 paź 17, 13:48
BMW: Black E46 Benzin Only
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tak

#3

Post autor: WGR0 »

Silnik jest z automatu , ale po swamie na manual , bo nawet zegary są z automatu ( anglika ) ale zegaru już mam przerobione na europe ( zmieniłem tarcze) .
Czyli P&P ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”