Siema ,siema .
Swapuję swoją bunię z n42 na m54b30 .
Mam taki problem , a raczej myślę że będę miał.
Zastanawia mnie wiskoza . Miałem elektryczny wiatrak ( nadal mam tą kpl chłodnicę bo zostaje ta co była ) a w silniku m54 ma visko ...
Chcę tą wiskozę wywalić , mam przekonanie do elktrycznego i będzie mi też taniej .
Czy po podłączeniu wiatraka zamiast wisko muszę coś w sterowniku uruchamiać czy jak ? Czy sterowanie cały czas jest ale po prostu nie ma tego wiatraka ?
W m54 jest tylko od klimy to kostka pewnie jest ..
Swap -Wisko/wiatrak
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2063
- Rejestracja: 3 paź 14, 11:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- Gadu-Gadu: 6650001
- VIN: EX93017
z tego co pamietam wychodzilo ze visco mialy silniki w automacie.
Jesli wsadzasz manuala to i tak soft z manuala musisz wgrac, wiec pewnie bedzie atywny wentylator.
Przy ktoryms swapie u siebie tez wyrzucilem visco, ale nie pamietam dokladnie jak to bylo. Wentylator po prostu dziala.
Jesli wsadzasz manuala to i tak soft z manuala musisz wgrac, wiec pewnie bedzie atywny wentylator.
Przy ktoryms swapie u siebie tez wyrzucilem visco, ale nie pamietam dokladnie jak to bylo. Wentylator po prostu dziala.

-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 8 paź 17, 1:48
- BMW: Black E46 Benzin Only
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Tak
Silnik jest z automatu , ale po swamie na manual , bo nawet zegary są z automatu ( anglika ) ale zegaru już mam przerobione na europe ( zmieniłem tarcze) .
Czyli P&P ?
Czyli P&P ?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post