Swap wahaczy 325 na 330

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
skkt1
Bywalec forum
Posty: 170
Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
BMW: 316i/325i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
VIN: AX22363

#11

Post autor: skkt1 »

Co do dyfra to albo z naklejki na górze dyfra, albo jak nie możesz odczytać, to auto na podnośnik (obydwa koła w górę) włączasz na luz i kręcisz wałem.
I tak dla przełożenia 3.15 na 10 obrotów wału napędowego musisz mieć 31,5 obrota półosi (zaznaczam że półosie muszą się obracać jednocześnie, tak jak by był dyfer zespawany)
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1696
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#12

Post autor: kosteg »

Nie wiem co może być pewnego bądź nie w tej motyfikacji - to wyłącznie mocowanie szczęk hamulca "ręcznego". Całość odpowiedzialna za mocowanie zacisków, tarczy a dalej zatrzymanie auta i bezpieczeństwo jest stała i niezmienna. A zatem zmiana wahaczy, półosi i flansz tylko dla przeniesienia mocowania szczęk wydaje się mocno na wyrost. Ale to tylko moje zdanie.

Przetłumacz sobie opis. Jest tu zaznaczone, że da się to zamontować bez demontażu piasty/łożyska. A jeśli tak to wykonując to na swoim aucie gdzie znam stan tych elementów nie zmieniałbym ich ot tak sobie. Niemniej - wahacze, półosie i flaszne dadzą Ci ok 1000pln. Nawet uwzględniając zatem resztę jesteś w tym samym/podobnym punkcie wyjścia.

Sprawdź w realoem jaki masz dyfer.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”