Swap na V8 w e46 ?

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
paleta
Bywalec forum
Posty: 399
Rejestracja: 31 mar 12, 22:41
BMW: 316
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#11

Post autor: paleta »

hmarcin pisze:gadałem dzisiaj z tym gosciem powiedział ze 4 tys za swapa cało robote z odpaleniam przełozeniem zestrojeniem kompa itd. i z zrobieniem wydechu + silnik z całym osprzetem no i potem jeszcze plus dodatkowe koszta oleje filtry
a czas ok 3 tygodni i ze trzeba przerobic albo miske olejowa wraz smokiem albo sanki
:wink:
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#12

Post autor: yampik »

ja też od razu zrozumiałem że to cena robocizny - jak wg. mnie trochę wygórowana

tak naprawdę to jest jakieś 3 pełne dni roboty (dla jednej osoby) - max 4.
a 4k to trochę dużo ...

1. demontaż
2. wiązki i duperele
3. montaż
ew. 4 strojenie i poprawki
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#13

Post autor: MARC »

yampik pisze:ja też od razu zrozumiałem że to cena robocizny - jak wg. mnie trochę wygórowana

tak naprawdę to jest jakieś 3 pełne dni roboty (dla jednej osoby) - max 4.
a 4k to trochę dużo ...

1. demontaż
2. wiązki i duperele
3. montaż
ew. 4 strojenie i poprawki
Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile jest zabawy z V8 przy budzie E46...

4k. za taki SWAP to pikuś.
Roki
Weteran
Posty: 1279
Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom

#14

Post autor: Roki »

Chyba by taniej wyszło kupić jakiegoś anglika 7er z V8 i dać komuś do swapa.Wtedy byś jakąś część gratów odzyskał z 7.Ale 4tyś za swap na V8 w e46 to bardzo mało...roboty od ciula.Za przekładkę z r4 na r6 wołają ok 3-4tyś+graty.
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
OSA BMW

#15

Post autor: OSA BMW »

4 tygodnie-4 kola
Yampik 4 dni---????600???
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#16

Post autor: yampik »

4 tygodnie :)?
sory ale chyba pracy weekendowej ?

toż co by tam nie trzeba było wymodzić - jak ktoś ma dobry warsztat i się zna to zrobi to o wile szybciej.

gdyby jeszcze mi ktoś napisał że cały tydzień roboty nie 4 dni - ok

ale 4 tygodnie ? normalny swap to 3dni roboty.

jeżeli trochę rzeczy nie pasuje to masz + 4 dni na szlify
przekładałem (w zasadzie jedynie pomagałem przy przełożeniu) dwukrotnie silnika w renault clio ... tam poupychać wszystkie graty to dopiero wesoła zabawa
hmarcin
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 31 mar 11, 23:07
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Pokrzywnica

#17

Post autor: hmarcin »

4 tys za sama robote a ja daje silnik i cały osprzet
potem dochodzi do tego olej z płynem chłodniczym i graty do zrobienia wydechu
bo w cenie 4 tys jest PRZEKŁADKA ZROBIENIE WYDECHU ODPALENIE SILNIKA I EWENTULALNE ZESTROJENIE GO
a zeby silniek V8 zapakowac do e46 to trzeba przezezbic miske olejowa o ile pojdzie albo sanki przerobic i to jest w cenie 4tys
hmarcin
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 31 mar 11, 23:07
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Pokrzywnica

#18

Post autor: hmarcin »

a co do ceny silnika to wole kupic auto całe z ok 2-2,5 tys euro z przebiegiem ok 150-200km niz sam silnik za 4-5tys
de tego skrzynia i reszta elektryki czy co tam jeszcze trzeba
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#19

Post autor: GUMMISS »

hmarcin pisze:a co do ceny silnika to wole kupic auto całe z ok 2-2,5 tys euro z przebiegiem ok 150-200km niz sam silnik za 4-5tys
de tego skrzynia i reszta elektryki czy co tam jeszcze trzeba
Jestem tego samego zdania. Z zakupem samego silnika może być różnie, może auto było rozebrane bo to właśnie on zawiódł?? Nie wiadomo, a jak kupujesz cale auto to można łatwiej określić stan jednostki, no i są wszystkie graty potrzebne do projektu :good:
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#20

Post autor: yampik »

a sprzedając resztę na części i tak wyjdziesz lepiej niż kupując sam silnik ;)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”