Swap, N42->M52TUB Miga kontrolka ładowania
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
-
- Bywalec forum
- Posty: 533
- Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
- BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: AY01889
- Lokalizacja: WM *****
Siemka, robię znajomemu swapa i w dawcy był stary kluczyk, a w drugiej był już romb.
Rozciąłem go, ale nie ma tam chyba miejsca na pestkę i zastanawiam sie co w takiej sytuacji zrobić?
Wrzucić go tam gdzieś w bezpieczne miejsce i skleić kluczyk?
Czym najlepiej skleić kluczyk żeby się nie rozpadł ?
Czy na pcb z rombu muszę usunąć jakiś element żeby nie blokowało EWS'u ?
Problem kontrolki niżej!!
Rozciąłem go, ale nie ma tam chyba miejsca na pestkę i zastanawiam sie co w takiej sytuacji zrobić?
Wrzucić go tam gdzieś w bezpieczne miejsce i skleić kluczyk?
Czym najlepiej skleić kluczyk żeby się nie rozpadł ?
Czy na pcb z rombu muszę usunąć jakiś element żeby nie blokowało EWS'u ?
Problem kontrolki niżej!!
Ostatnio zmieniony 23 mar 16, 20:30 przez Gixer010, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
A nie masz wkladki stacyjki od rombu? Wtedy przekladasz i klient sobie odpala samochod nowym kluczykiem a zamki w drzwiach otwiera starym kluczykiem.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 533
- Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
- BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: AY01889
- Lokalizacja: WM *****
Już sobie poradziłem
Wywaliłem transponder z pcb kluczyka rombu i przykleiłem w to miejsce pestkę
Powinno być dobrze i napewno nie będą się gryzły dwa sygnały dla EWS'u.
Koleś miał komplet oryginalnych kluczyków do schowka jakieś zapasowe itp i nie chciałem mu mieszać z tym.
Temat do zamknięcia :>
Wywaliłem transponder z pcb kluczyka rombu i przykleiłem w to miejsce pestkę
Powinno być dobrze i napewno nie będą się gryzły dwa sygnały dla EWS'u.
Koleś miał komplet oryginalnych kluczyków do schowka jakieś zapasowe itp i nie chciałem mu mieszać z tym.
Temat do zamknięcia :>
-
- Bywalec forum
- Posty: 169
- Rejestracja: 6 gru 10, 13:13
- BMW: e46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Pruszków
Po co tak kombinować z rozcinaniem i doklejaniem, nie będzie teraz ładowania akumulatorka.
Jak w ori zestawie jest kpl kluczy to trzeba przeprogramować ews lub z dme zrobić dziewice i dopisać do starego ews.
Jak w ori zestawie jest kpl kluczy to trzeba przeprogramować ews lub z dme zrobić dziewice i dopisać do starego ews.
-
- Bywalec forum
- Posty: 533
- Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
- BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: AY01889
- Lokalizacja: WM *****
Temat kluczyków można zamknąć, ale pojawił się kolejny problem.
Miga kontrolka ładowania, czasami się świeci czasami gaśnie i znowu zaczyna migać.
O co chodzi?
Przelutowałem 2 kostki tak jak powinno być i nic więcej nie zmieniałem.
Altek ładuje 14.1 v więc jest git, mierzone testem nr 9 i multimetrem.
Dalej walcze z kontrolką ładowania, udało mi się ustalić że w N42 sygnał altka idzie po lini CAN, a w M52 sygnał wychodzi z kompa i wchodzi do licznika, dodatkowo łączy się gdzieś koło pedału gazu, ale nie wiem co to za połączenie. Czy ktoś wie o co tam chodzi?
Interesuje mnie połączenie X213 na schemacie.
Miga kontrolka ładowania, czasami się świeci czasami gaśnie i znowu zaczyna migać.
O co chodzi?
Przelutowałem 2 kostki tak jak powinno być i nic więcej nie zmieniałem.
Altek ładuje 14.1 v więc jest git, mierzone testem nr 9 i multimetrem.
Dalej walcze z kontrolką ładowania, udało mi się ustalić że w N42 sygnał altka idzie po lini CAN, a w M52 sygnał wychodzi z kompa i wchodzi do licznika, dodatkowo łączy się gdzieś koło pedału gazu, ale nie wiem co to za połączenie. Czy ktoś wie o co tam chodzi?
Interesuje mnie połączenie X213 na schemacie.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 25 Odpowiedzi
- 7830 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Igna 1+
-
- 7 Odpowiedzi
- 3196 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 2 Odpowiedzi
- 2073 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bedbet
-
- 9 Odpowiedzi
- 6171 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 0 Odpowiedzi
- 7655 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jaypablo
-
- 6 Odpowiedzi
- 2214 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d
-
- 7 Odpowiedzi
- 3404 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: taldeko
-
- 9 Odpowiedzi
- 3846 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dzejkob
-
- 2 Odpowiedzi
- 1954 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 1 Odpowiedzi
- 418 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost