Swap, N42->M52TUB Miga kontrolka ładowania

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Gixer010
Bywalec forum
Posty: 533
Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: AY01889
Lokalizacja: WM *****

#1

Post autor: Gixer010 »

Siemka, robię znajomemu swapa i w dawcy był stary kluczyk, a w drugiej był już romb.
Rozciąłem go, ale nie ma tam chyba miejsca na pestkę i zastanawiam sie co w takiej sytuacji zrobić?
Wrzucić go tam gdzieś w bezpieczne miejsce i skleić kluczyk?
Czym najlepiej skleić kluczyk żeby się nie rozpadł :P?
Czy na pcb z rombu muszę usunąć jakiś element żeby nie blokowało EWS'u ?
Problem kontrolki niżej!!
Ostatnio zmieniony 23 mar 16, 20:30 przez Gixer010, łącznie zmieniany 2 razy.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#2

Post autor: mariryb »

A nie masz wkladki stacyjki od rombu? Wtedy przekladasz i klient sobie odpala samochod nowym kluczykiem a zamki w drzwiach otwiera starym kluczykiem.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Gixer010
Bywalec forum
Posty: 533
Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: AY01889
Lokalizacja: WM *****

#3

Post autor: Gixer010 »

Już sobie poradziłem :)
Wywaliłem transponder z pcb kluczyka rombu i przykleiłem w to miejsce pestkę :)
Powinno być dobrze i napewno nie będą się gryzły dwa sygnały dla EWS'u.
Koleś miał komplet oryginalnych kluczyków do schowka jakieś zapasowe itp i nie chciałem mu mieszać z tym.
Temat do zamknięcia :>
krzysiek80r
Bywalec forum
Posty: 169
Rejestracja: 6 gru 10, 13:13
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pruszków

#4

Post autor: krzysiek80r »

Po co tak kombinować z rozcinaniem i doklejaniem, nie będzie teraz ładowania akumulatorka.
Jak w ori zestawie jest kpl kluczy to trzeba przeprogramować ews lub z dme zrobić dziewice i dopisać do starego ews.
Gixer010
Bywalec forum
Posty: 533
Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: AY01889
Lokalizacja: WM *****

#5

Post autor: Gixer010 »

Temat kluczyków można zamknąć, ale pojawił się kolejny problem.
Miga kontrolka ładowania, czasami się świeci czasami gaśnie i znowu zaczyna migać.
O co chodzi?
Przelutowałem 2 kostki tak jak powinno być i nic więcej nie zmieniałem.
Altek ładuje 14.1 v więc jest git, mierzone testem nr 9 i multimetrem.

Dalej walcze z kontrolką ładowania, udało mi się ustalić że w N42 sygnał altka idzie po lini CAN, a w M52 sygnał wychodzi z kompa i wchodzi do licznika, dodatkowo łączy się gdzieś koło pedału gazu, ale nie wiem co to za połączenie. Czy ktoś wie o co tam chodzi?
Interesuje mnie połączenie X213 na schemacie.
Obrazek
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektryka”