Wiem, że na pewno było już wiele tematów nt. swapa z M52 na M54, tylko ja mam nietypowy problem, a jednocześnie nie mam dużego doświadczenia w tym.
Liczę na pomoc, a nie napisanie, żebym oddał auto do mechanika, szanujmy swój czas.
Kupiłem auto z silnikiem M52B20 z przedlifta (chyba TU), ale wcześniej to auto miało silnik N42B20.
Przy tym swapie właściciel chyba musiał zmienić
- silnik z całym osprzętem
- skrzynie
- wał
- dyferencjał
- wiązkę silnika
- komputer silnika (który jest pod maską??)
- pedał gazu
- licznik
I może coś jeszcze
Moje pytanie nr 1 brzmi jeśli chciałbym zmienić silnik na M54B25 lub M54B30 to co musiałbym zmienić poza
- silnikiem z osprzętem
- skrzynią ze sprzęgłem
- wałem
- dyfrem
- układem wydechowym
- wiązką od akumulatora, bo idzie do tyłu
- wiązką silnika
- pedałem gazu
- komputerem
Kolejne pytania
2. Który komputer musiałbym podmienić i gdzie on jest?
3. Gdzie była by podłączona nowa wiązką?
4. Czy trzeba zmieniać jakąś wiązkę pod deską rozdzielczą lub przepinać jakieś kabelki np. od licznika?
5. Co jeszcze ważnego muszę wiedzieć, aby taki SWAP przebiegł poprawnie?
Liczę na pomoc i pozdrawiam
SWAP N42 > M52 > M54
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2063
- Rejestracja: 3 paź 14, 11:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- Gadu-Gadu: 6650001
- VIN: EX93017
Jedno z drugim sie wyklucza.
Skoro masz m52 a chcesz wsadzic m54 to jaki problem znalezc temat takiego swapa? Zakladajac ze n42->m52 zostalo wszystko poprawnie podlaczone, to nastepny krok wg instrukcji z neta 52->m54. Proste.

-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 3 Odpowiedzi
- 2325 Odsłony
-
Ostatni post autor: Obywatel03
-
- 0 Odpowiedzi
- 1597 Odsłony
-
Ostatni post autor: RadekUK
-
- 0 Odpowiedzi
- 1043 Odsłony
-
Ostatni post autor: Koza74
-
- 22 Odpowiedzi
- 18111 Odsłony
-
Ostatni post autor: rafał18
-
- 4 Odpowiedzi
- 4435 Odsłony
-
Ostatni post autor: Robik-m