Swap m54b30 a dsc

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
damian1997
Posty: 4
Rejestracja: 6 sty 17, 19:34
BMW: 318i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#1

Post autor: damian1997 »

Witam. Mam E46 anglika na swapa ale chciałbym się dowiedzieć o DSC konkretnie E46 do której będę wkładał silnik ma ASC a w angliku jest DSC, dowiedziałem się że silnik nie będzie rozwijał pełnej mocy co teraz zrobić? DSC może zostać ale nie musi
Da się przeprogramować sterownik na ASC? Albo jak usunąć/oszukac DSC? emulator, część instalacji dsc czy może wystarczy podpiąć jakiś sygnał z czujników z budy z asc żeby oszukać dsc?
kiceq
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka

#2

Post autor: kiceq »

Na twoim miejscu zmienilbym pompe na ta od dsc i nie bedzie problemu. Generalnie w asc dlawienie silnika jest realizowane inaczej. Kontrola trakcji dohamuje kolo ale silnika juz nie zdlawi co powoduje duze przeciazenia w ukladzie napedowym. Przerabialem temat ale w odwrotna strone.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#3

Post autor: GUMMISS »

Z tego co wiem to ASC w dizlu przyhamowuje jedno kolo, a jak slizga sie drugie to odejmuje tez gazu, widac po spalaniu chwilowym i czuc na mocy. Moze benzynowe maja inaczej. Ale w e34 ASC bylo dostepne tylko z EML, albo dizel.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
kiceq
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka

#4

Post autor: kiceq »

W benzynach dsc dlawi silnik przepustnica ktora jest elektryczna. W systemach asc byla dodatkowa przepustnica dlawiaca od tego systemu. Jakikolwiek uslizg kola powoduje jego dohamowanie i jednoczesnie zdlawienie silnika czyli zmniejszenie momentu obrotowego na kole.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”