BMW E46 SWAP m43 na m54

Miejsce na wszelkie gotowe rozwiązania, opisy, instrukcje wymiany, obsługi, konserwacji z dokumentacją zdjęciową itp.
Regulamin forum
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
Haraz
Posty: 7
Rejestracja: 17 wrz 19, 21:15
BMW: E61
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: Cj15300

#11

Post autor: Haraz »

No i dupa, czujnik 4 pin na pedał hamulca podłączony i działa, czujnik sprzęgła także, wymieniona cała pompka sprzęgła i zrobiona instalacja czyli przewody plus 3 pin, masa 1 pin i sygnał na czujnik pin 2 do piny 23 szarej wtyczki i działa czujnik ale Pedal gazu nie. Ktoś ma jakieś pomysły!?
seruh
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 5 lip 19, 23:13
BMW: E46 323 z 318
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nakło nad Notecią
VIN: EE99049

#12

Post autor: seruh »

Ja po Swapnie też nie miałem pedału gazu Podłącz kompa zrestartuj i będzie u mnie tak było
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#13

Post autor: Broder »

Haraz pisze: 5 paź 19, 17:15 No i dupa, czujnik 4 pin na pedał hamulca podłączony i działa, czujnik sprzęgła także, wymieniona cała pompka sprzęgła i zrobiona instalacja czyli przewody plus 3 pin, masa 1 pin i sygnał na czujnik pin 2 do piny 23 szarej wtyczki i działa czujnik ale Pedal gazu nie. Ktoś ma jakieś pomysły!?
pin 24 z wtyczki x60004 daj do masy. Dane do przelewu podesle na pw :D
Obrazek
Haraz
Posty: 7
Rejestracja: 17 wrz 19, 21:15
BMW: E61
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: Cj15300

#14

Post autor: Haraz »

Broder pisze: 5 paź 19, 17:57
Haraz pisze: 5 paź 19, 17:15 No i dupa, czujnik 4 pin na pedał hamulca podłączony i działa, czujnik sprzęgła także, wymieniona cała pompka sprzęgła i zrobiona instalacja czyli przewody plus 3 pin, masa 1 pin i sygnał na czujnik pin 2 do piny 23 szarej wtyczki i działa czujnik ale Pedal gazu nie. Ktoś ma jakieś pomysły!?

pin 24 z wtyczki x60004 daj do masy. Dane do przelewu podesle na pw :D
Jak zadziała to masz flaszkę, jak jesteś daleko to przelewem na flaszkę. :crazy:
Haraz
Posty: 7
Rejestracja: 17 wrz 19, 21:15
BMW: E61
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: Cj15300

#15

Post autor: Haraz »

Przy aucie będę w weekend bo czekam na kolejny pedał gazu, okazało się że potencjometry w nim pokazują różne wartości. Pomierze pedał, podepne, jak nadal nic to zastosuje masę na pin 24
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#16

Post autor: Broder »

potencjometry dzialaja roznie od siebie, maja inne napiecia. Jesli wystepuje za duza odchylka dopiero wtedy wywala eml i jest brak reakcji. Mysle ze niepotrzebnie kupwales drugi pedal bo u ciebie od poczatku brak reakcji.
Obrazek
Haraz
Posty: 7
Rejestracja: 17 wrz 19, 21:15
BMW: E61
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: Cj15300

#17

Post autor: Haraz »

Przyczyną znaleziona, powiem Wam tylko tyle że co ma być lutowanie to trzeba lutowac, skretka poprostu się rozlaczyla. Moja wina.
Haraz
Posty: 7
Rejestracja: 17 wrz 19, 21:15
BMW: E61
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: Cj15300

#18

Post autor: Haraz »

Broder pisze: 5 paź 19, 17:57
Haraz pisze: 5 paź 19, 17:15 No i dupa, czujnik 4 pin na pedał hamulca podłączony i działa, czujnik sprzęgła także, wymieniona cała pompka sprzęgła i zrobiona instalacja czyli przewody plus 3 pin, masa 1 pin i sygnał na czujnik pin 2 do piny 23 szarej wtyczki i działa czujnik ale Pedal gazu nie. Ktoś ma jakieś pomysły!?
pin 24 z wtyczki x60004 daj do masy. Dane do przelewu podesle na pw :D
Twój patent nie zadziałał, nie ma różnicy czy podłączony czy nie. Więc skoro nie wiem po co jest to nie podłączam
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#19

Post autor: Broder »

a w inpie oba potencjometry w ogole pracuja ?
Obrazek
Robert0010
Posty: 1
Rejestracja: 2 gru 19, 9:21
BMW: E46
Rok produkcji: 1987
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Dęblin

#20

Post autor: Robert0010 »

Witam. Mam pytanie właśnie przerabiam takiego swapa m43 na m54b30. Mechanika zrobiona, pedał gazu podczepiony i teraz ews. Czy jak podłącze sterownik, modulator ews3 i do anteny przyłożenie kluczyk z anglika czyli cały komplet a odpalać będę kluczykiem z Europejczyka to silnik zapali? Czy muszę jeszcze przerabiac wiązkę? Coś lutować? Czy przekładać całą stacyjkę?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zrób to sam”