SWAP hamulców z M3 przód

Bródka
Posty: 6
Rejestracja: 23 sty 22, 23:10
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: WARSZAWA
VIN: 7628638

#1

Post autor: Bródka »

Cześć, chciałbym zaczerpnąć informacji odnośnie swapu przednich hamulców z M3 do 328I a dokładnie czy tarcze i jarzma pasują P&P

Pozdro(:
:pijemy:
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1696
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#2

Post autor: kosteg »

Nie. M3 ma inną "wysokość/głębokość" tarcz co wraz z zaciskami jest mocowane na innych zwrotnicach. Aby zrobić to poprawnie należy jeszcze zwrotnice wymienić.

Prześledź temat Brodera - są lepsze swapy niż ten z m3. Ten jest mocno przereklamowany.
Obrazek
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#3

Post autor: Lashie »

Opel Insignia i po temacie :D taniej, lepiej, po co przepłacać za 20 letnie zaciski z M3 które rewelacyjne nie sa
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1696
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#4

Post autor: kosteg »

Lashie pisze: 28 cze 22, 16:07 Opel Insignia i po temacie
Lepiej rozwiń temat. Opel (a w zasadzie GM z tych lat bo i saab np też miał tarczę 337/30) jest/bywa wyłącznie dawcą tarcz. Zacisk adaptuje się z innych aut. Od BMW przez Renault po Mercedesa. W większości wypadków z adaperem (choć jakieś zaciski z BMW można na tej tarczy posadzić bez adaptera - trzeba specjalistę hamulcowego popytać :) )
Obrazek
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#5

Post autor: Lashie »

Wszystko z tematu Brodera, pamiętam jak przerabiał tarcze z Insigni do zacisku z Fxx kilka lat temu, miało być tanio i solidnie, trzebaby się go podpytać jak to się sprawowało, ale podejrzewam że lepiej było zajechać kilka kompletów tarcz z Insigni, niż jeden do M3, chyba że kogoś stać i nie liczy kosztów, ale nie rozmawialiśmy wtedy o cywilnych hamulcach tylko slinilibysmy się do jakis poronionych ceramicznych pomysłów NASA dla Porsche xd
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”