swap 320d na 330i

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
morcine
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
BMW: e46 320d swap 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec

#11

Post autor: morcine »

Przerabiałem taką opcje ale ceny 320d angoli są sporo wyższe i wiekszość ma rozwalone wtryski bo cykają tak samo jak moje. A niestety ceny wtrysków spore w porównaniu do benzyny. Do tego pompa cr i turbina to bomba kosztowna czego niema w benzyniaku. Już wole tankować hektolitry do benzyniaka jak przepłacać za częßci do klekota. Jeżeli chodzi o VIN to za 5-6lat będzie w sprzedaży tyle swapowanych e46 co teraz e36.
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#12

Post autor: yampik »

Frost pisze:@yampik,
Nie kłócę się skoro wiesz lepiej, ale każdy może opowiedzieć jakąś bajeczkę i niczego nikomu nie udowodnisz.
ale jaką bajeczkę ?
w aucie są wyraźne ślady ingerencji i kupującego nie musi obchodzić kto jej dokonał.
tak jak wspomniałem z tego tytułu sprzedający względem naszego kupującego może się odnieść jako kupujący do poprzedniego sprzedawcy.. co nie zmienia faktu że najpierw musi się ustosunkować do naszego kolegi.

to tak ściśle od strony prawnej.
dodatkowo jakby mnie wkurzył jeszcze bym podciągał to pod oszustwo finansowe żeby oprócz zwrotu kasy gościowi groziły także konsekwencje prawne ;)
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#13

Post autor: MARC »

Zakończ ten OT!
Widzisz temat wątku ?

Wypowiadamy się tylko i wyłącznie o tym.
morcine
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
BMW: e46 320d swap 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec

#14

Post autor: morcine »

yampik ma rację powinno sie walczyć z oszustami i jak by było takich więcej to by było mniej oszustów. Ale już ok zakończmy sprawy prawne i poruszmy temat. Zbieram info z różnych zakątków i muszę być przygotowany na swap gdyby walka o dobro nic nie dała.
Co uzyskałem z informacji, do przełożenia będzie
-komplet silnik
-komplet skrzynia
-wał z podporą
-dyfer z półosiami ( ciekaw jestem czy wieloklin jest taki sam, bo nakretka 320d to 24x1,5 a od 330i 27x1,5. Coś mi się wydaje że wahacz wzdłużny tez trzeba będzie wymienić)
-belka tylnego zwieszenia ( belki disli są inne niz benzyniaków)
-uklad wydechowy
-bak paliwa z pompą i przewodami
To na razie tyle reszte jak doszukam dopiszę

Zastanawiam się nad hamulcami czy też przekładać ? w 330i są 325mm a w 320d mają 300mm.
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#15

Post autor: yampik »

morcine pisze:yampik ma rację powinno sie walczyć z oszustami i jak by było takich więcej to by było mniej oszustów. Ale już ok zakończmy sprawy prawne i poruszmy temat. Zbieram info z różnych zakątków i muszę być przygotowany na swap gdyby walka o dobro nic nie dała.
Co uzyskałem z informacji, do przełożenia będzie
-komplet silnik
-komplet skrzynia
-wał z podporą
-dyfer z półosiami ( ciekaw jestem czy wieloklin jest taki sam, bo nakretka 320d to 24x1,5 a od 330i 27x1,5. Coś mi się wydaje że wahacz wzdłużny tez trzeba będzie wymienić)
-belka tylnego zwieszenia ( belki disli są inne niz benzyniaków)
-uklad wydechowy
-bak paliwa z pompą i przewodami
To na razie tyle reszte jak doszukam dopiszę

Zastanawiam się nad hamulcami czy też przekładać ? w 330i są 325mm a w 320d mają 300mm.
jeszcze wiązka i zegary ;) - przy elektryce może być trochę zabawy :)
Awatar użytkownika
Robik-m
Bywalec forum
Posty: 645
Rejestracja: 1 sie 09, 8:58
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: E46 elite-group

#16

Post autor: Robik-m »

Wahacze tylne na pewno nie pasują bo kiedyś szukałem takiego wahacza do poprzedniej E 46 i tylko od 330 i lub d pasuje a nad hamulcami to nawet się nie zastanawiaj i pakuj z Anglika!
Największy problem pewnie będzie z elektroniką ale jak będziesz miał do dyspozycji drugi samochód to przekładaj całość to nie będzie problemów.
gonek77
Bywalec forum
Posty: 255
Rejestracja: 21 mar 11, 14:53
BMW: 320d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: pleszew

#17

Post autor: gonek77 »

to już chyba lepiej kupić po prostu 330i.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#18

Post autor: GUMMISS »

Albo anglika 330i przerobic na Europe.... Klamoty masz ze swojego, wiec bedzie duzo latwiej i taniej to zrobic bo jesli masz jakis warsztat to nawet sam to zrobisz.... Co za roznica ktore auto bedzie jezdzili, skoro w obydwu przypadkach trzeba proc cale samochody, poczawszy od ukladu napedowego, przez cala elektryke, bo watpie ze wiazki beda pasowały P&P, do najdrobniejszych detali, typu hamulce, drazki i inne pierdoly. Ja bym przerobil anglika w tej sytuacji bo to duzo miej roboty no i auto nie widzialo soli.... Tylko nie wiem jak to wyglada od strony prawnej......

Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#19

Post autor: yampik »

GUMMISS pisze:Albo anglika 330i przerobic na Europe.... Klamoty masz ze swojego, wiec bedzie duzo latwiej i taniej to zrobic bo jesli masz jakis warsztat to nawet sam to zrobisz.... Co za roznica ktore auto bedzie jezdzili, skoro w obydwu przypadkach trzeba proc cale samochody, poczawszy od ukladu napedowego, przez cala elektryke, bo watpie ze wiazki beda pasowały P&P, do najdrobniejszych detali, typu hamulce, drazki i inne pierdoly. Ja bym przerobil anglika w tej sytuacji bo to duzo miej roboty no i auto nie widzialo soli.... Tylko nie wiem jak to wyglada od strony prawnej......

Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
wkładając graty z wersji UK do PL mamy tylko koszt auta i roboty.

Przy przekładaniu gratów z auta PL do UK -- dochodzi nam jeszcze clo i akcyza.... (od 3l silnika)
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#20

Post autor: GUMMISS »

Przespawaj kielich z numerem :crazy:
A tak na serio, to fakt, opłaty dochodzą..... Ale tak zmiana z diesla na benzynę, żeby działało wszystko w aucie jak powinno, to nie tylko silnik i defer, praktycznie zostanie Ci goła karoseria jeśli chcesz żeby wszystko działało jak powinno..... Bo przyłożyć musisz praktycznie całą elektronikę z wiązkami pojazdu. No chyba że ma tylko "jeździć" to wystarczy przełożyć i wyrzeźbić to co pozwoli uruchomić silnik.... :)
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”