SWAP 1.8 na 2.8 M52B28TU
Prosił bym o poradę co do swapa(zmiana 1.8 na 2.8 E46) ponieważ mam parę problemów których trzeba się pozbyć.
Widzicie w M52 jest przepustnica z ASC i nie wiem jak sobie poradzić z tym aby wszystko działało jak trzeba.
U siebie w 1.8 mam tempomat i jest taki siłownik z dodatkowa linka. Czy zmienić przepustnice na normalna(w tedy i elektryka silnika będzie inna) i podpiąć tempomat ale w tedy co z ASC?
Bardzo proszę o odpowiedz.
SWAP 1.8 na 2.8 M52B28TU
-
- Bywalec forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 11 lut 12, 5:44
- BMW: 318 Ci swap do 328Ci
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
Z tego co się zdążyłem zorientowałem nic nie trzeba zmieniać.
Bardziej chodzi mi o sprawe tempomatu ale z tym to juz bede sie bawil po wszystkim jak auto bedzie juz jezdizc.
Bardziej chodzi mi o sprawe tempomatu ale z tym to juz bede sie bawil po wszystkim jak auto bedzie juz jezdizc.
-
- Bywalec forum
- Posty: 61
- Rejestracja: 26 lis 21, 8:02
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Jelenia Góra
Odkopuje temat.
Mam podobne rozterki jak autor tematu, mianowicie mam E46 z silnikiem M43B19TU z ASC (11.2000 r.) i przywiozłem sobie na swap E46 z silnikiem M52B20TU z DSC (08.2000 r.), przekładanie układu DSC wygląda na mocno karkołomne zadanie więc odpada, ale ASC chciałbym żeby działało.
Czy jest to możliwe w tym przypadku?
Mam podobne rozterki jak autor tematu, mianowicie mam E46 z silnikiem M43B19TU z ASC (11.2000 r.) i przywiozłem sobie na swap E46 z silnikiem M52B20TU z DSC (08.2000 r.), przekładanie układu DSC wygląda na mocno karkołomne zadanie więc odpada, ale ASC chciałbym żeby działało.
Czy jest to możliwe w tym przypadku?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post