Stuki z tyłu po wymianie wszystkich tulei

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
maje222
Bywalec forum
Posty: 136
Rejestracja: 24 lut 18, 8:27
BMW: E46 330ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zywiec

#1

Post autor: maje222 »

w tamtym roku wymieniłem wszytkie tuleje + tuleje pływajace ,po zimie zaczęło dziwnie stukac pod czas ruszania , ale nie to głuche uderzenie tylko takie jak by kliknięcie (zgrzyt) zdarza sie to gdy dodaje delikanie gaz na 1,2 biegu tak samo jak sie toczę i upuszcze delikatnie gaz tez to słychać , podłoga wyspawana + 4 mocowania z swagier . czy ma ktoś jakiś pomysł ?
Obrazek
medoff
Bywalec forum
Posty: 163
Rejestracja: 7 sty 18, 15:49
BMW: M54b25
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: zamość

#2

Post autor: medoff »

dyfer, albo krzyżak, albo jakieś stuki przenoszą się z zawieszenia przedniego
maje222
Bywalec forum
Posty: 136
Rejestracja: 24 lut 18, 8:27
BMW: E46 330ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zywiec

#3

Post autor: maje222 »

przód cały nowy łacznie z stabilizatorami
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Może to być też półoś.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#5

Post autor: Flaczek »

Mam tak samo, dodatkowo ja u siebie mam nowy łącznik i podporę, więc albo półosie, dyfer lub sam wał. :D
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#6

Post autor: tomx »

U mnie też coś stukało jakiś czas temu. Tylko podczas mocnego ruszania lub mocnego hamowania. Wszedłem pod auto i dokręciłem każdą jedną śrubę, u mnie najbardziej nie dokręcony był prawy drążek kierowniczy i to on powodował stuki. Po takich całościowych robotach, wymianach itp. dobrze jest po 100-200 km dokręcić wszystko, bo nowe zawieszenie się jeszcze układa.
maje222
Bywalec forum
Posty: 136
Rejestracja: 24 lut 18, 8:27
BMW: E46 330ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zywiec

#7

Post autor: maje222 »

ok wystarczyło przesmarować tuleje i wszystko śmiga
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”