stuki w silniku po wymianie cewki

punisher
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 14 maja 18, 15:58
BMW: e46 n46b18
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom

#11

Post autor: punisher »

Ktos cos? Na prawde nikt tu nie chce pomoc ?

Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#12

Post autor: Palec11 »

2A63 VALVETRONIC Serwomotor 1 Jak na moje to wymiana silniczka Valvetronic i nad tym bym się pochylił ale myślę że konsultacja z mechanikiem jest niezbędna (i to musi być raczej ktoś kto ogarnia BMW i valvetronic bo zwykły mirek od clio i citroena tego nie ogarnie)
punisher
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 14 maja 18, 15:58
BMW: e46 n46b18
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom

#13

Post autor: punisher »

Co do bledu to jest on w dwoch opisach ,ten co podales Ty oraz Monitoring vvt. Ja mam ten drugi co napisalem: Monitoring vvt.



Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#14

Post autor: Palec11 »

Ja nie wiem o co Ci chodzi ... Mówisz że masz błąd 2A63 a drugi jaki ma kod ?? Bo ja centralnie nie wiem o co Ci chodzi ... Szarpie Ci autem i masz błąd sprzęgła i VT ? I w czym problem ?
punisher
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 14 maja 18, 15:58
BMW: e46 n46b18
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom

#15

Post autor: punisher »

Kolego problem jest w tym ,ze wywala dwa bledy 2a63 i 2f67-czujnik sprzegla. Sprzeglo wydaje mi sie ze chodzi ok. Bledy skasowane nie pojawiaja sie czasem przez 500km. A ostatnio pojawil sie tylko 2a63 od valvetronika. Autem szarpnie raz jak ujme gaz (za kazdym szybkim ujeciem gazu). Silniczek wstawiony bo poprzedni mial inne bledy i nie dalo sie go ruszyc (zaadoptowac). Ten robi adaptacje ale auto pracuje dziwnie... Czuc lekkie drgania buda takie bardzo delikatne. obroty w sumie nie wiem czy faluja bo falowaniem mozna nazwac falowanie w przedziale 50 70 obrotow? Jest to prawie nie zauwazalne. Swiece nowe, odma przewody nowe...

problem lezy w valvetronicu. W bledzie 2a63 jesli komus udalo sie go rozwiazac lub ma jakies info na temat co trzeba wymienic niech da znac bo ogolnie autko dziala jezdzi jednak komfort jest lipny.

Gdyby tylko udalo sie pozbyc bledu i dojsc co jest nie tak w pracy valvetronica to podejrzewam ze auto jak i silnik jezdzilo by idealnie!

Blad 2a63 u mnie nie ma nazwy serwomotor tylko monitoring . Wiec jest to blad w dwoch opisach widocznie bo u mnie opis bledu jest inny niz podal kolega i o to mi chodzilo.

MÓJ BŁĄD : 2A63 CDKDUSTE VVT ACTUATOR

Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#16

Post autor: Palec11 »

Siłownik VT nowy czy używany wstawiłeś ? Moim zdaniem trzeba magika od N42 ... Bo może być i cały wałek mimośrodowy do wymiany ... Uj wie szczerze mówiąc Ale ja bym napewno podzwonił i popytał po mechanikach i wymienił siłownik VT
punisher
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 14 maja 18, 15:58
BMW: e46 n46b18
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom

#17

Post autor: punisher »

Nowy silniczek, dziala ustawia sie bo slychac , aktualnie po adaptacji bledow nie ma ale auto nie chodzi jak powinno , dodaje screeny z inpy , moze ktos ogarniety zauwazy ,ze cos jest nie tak. Wczesniej dostalem blad ze screena a teraz nie mam juz zadnych bledow a jesli jakis sie pojawi to jest to 2a63.

Prosze o pomoc.ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka

punisher
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 14 maja 18, 15:58
BMW: e46 n46b18
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom

#18

Post autor: punisher »

Witam, ostatnio mialem wymieniane cewki dokladnie jedna poniewaz byla ulamana i zostala wstawiona nowa plus zostaly zrobione uszczelki pod pokrywa zaworow .

Pod odebraniu auta od mechanika , zauwazylem dziwne stuki wystepujace na biegu jalowym. Po otwarciu maski sluchac je jakby dochodzily spod pokrywy zaworow ale tak bardziej z tylu pod filtrem powietrza choc moge sie mylic.

Mieliscie podobne przypadki? Robota na pewno wykonana dobrze. Cewka ngk ,uszczelki elring.

Moze jakas adaptacja pomoze ?

Prosze o rady.

Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka


http://cloud.tapatalk.com/s/5c083179228aa/MOV_20181205_1559297.mp4
JeeKol
Posty: 1
Rejestracja: 27 lut 23, 18:45
BMW: BMW e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
VIN: KS48884
Płeć:

#19

Post autor: JeeKol »

Cześć, posiadam ten sam problem przy gwałtownym puszczeniu gazu obroty delikatnie spadną i następuje szarpnięcie doszedłeś do tego co jest przyczyną?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”