stuki w silniku po wymianie cewki
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 maja 18, 15:58
- BMW: e46 n46b18
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
stuki w silniku po wymianie cewki
Witam, ostatnio mialem wymieniane cewki dokladnie jedna poniewaz byla ulamana i zostala wstawiona nowa plus zostaly zrobione uszczelki pod pokrywa zaworow .
Pod odebraniu auta od mechanika , zauwazylem dziwne stuki wystepujace na biegu jalowym. Po otwarciu maski sluchac je jakby dochodzily spod pokrywy zaworow ale tak bardziej z tylu pod filtrem powietrza choc moge sie mylic.
Mieliscie podobne przypadki? Robota na pewno wykonana dobrze. Cewka ngk ,uszczelki elring.
Moze jakas adaptacja pomoze ?
Prosze o rady.
Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka
Pod odebraniu auta od mechanika , zauwazylem dziwne stuki wystepujace na biegu jalowym. Po otwarciu maski sluchac je jakby dochodzily spod pokrywy zaworow ale tak bardziej z tylu pod filtrem powietrza choc moge sie mylic.
Mieliscie podobne przypadki? Robota na pewno wykonana dobrze. Cewka ngk ,uszczelki elring.
Moze jakas adaptacja pomoze ?
Prosze o rady.
Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 22 paź 18, 20:14 przez punisher, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 maja 18, 15:58
- BMW: e46 n46b18
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
Szarpie na tym i na tym. Podwozie ogladane bylo i niby wszystko oki bez luzu...scghost pisze:po pierwsze ustal czy szarpie tylko na gazie czy na benzynie tez
po drugie zajrzyj do podwozia np na tuleje dyfra
Ale dziwi mnie to ,ze po dluzszej trasie 100km i przegonieniu auta 160 km/h -przykladowo , po zgaszeniu i zapaleniu juz szarpniec nie ma...
Dlaczego?
Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 maja 18, 15:58
- BMW: e46 n46b18
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
A cos szczegolowiej ?tomx pisze:Wygląda to tak że jak auto jest maksymalnie rozgrzane, to wtedy nic nie szarpie więc tam szukałbym problemu.
Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 maja 18, 15:58
- BMW: e46 n46b18
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
Bo fakt faktem szarpanie jest ciagle ale jak przegonie auto to pozniej nie ma juz go wcale. Dopiero pojawia sie jak jakis blad wyskakuje i jak go skasuje to od nowa szarpie... Wiec jakies rady?tomx pisze:Wygląda to tak że jak auto jest maksymalnie rozgrzane, to wtedy nic nie szarpie więc tam szukałbym problemu.
Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka
- tomx
- Bywalec forum
- Posty: 274
- Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
Hmmm. Zadajesz trochę dziwne pytanie. Silnik nie szarpie, jeśli nie ma błędu, a jak pojawia się błąd to wtedy szarpie i mnie pytasz co to może być? Pewnie właśnie ten błąd. Jeśli wyskakuje Ci błąd od ASC\DSC to solidnie przejrzyj czujniki, wiązki pod ABSy, podaj dokładne numery błedów. Prawdopodobnie coś w ASC/DSC robi błąd i dusi Ci auto - tak jakby wyczuwał poślizg koła.
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 maja 18, 15:58
- BMW: e46 n46b18
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
Powiem tak blad mialem 5e20 ale byl od czujnika dsc wymienilem go. Bardziej po skasowaniu bledow zwiazanych z check engine co mialem od valvetronica. Jednak zrobilem adaptacje wczoraj bledow nie ma a auto szarpie. Nawet jak silnik zlapie temp. Dopiero po solidnym przegonieniu auta na dluzszej trasie szarpanie ustepuje i nie ma go wcale. Chce to wyeliminowac ale nie wiem od czego zaczac. Zamowilem nowe swiece, odme i zobaczymy. Jednak dziwne ze zawsze jak zacznie szarpac to jade w trase i po trasie jak gasze i zapalam np. Nastepnego dnia ,szarpania nie ma...
A bledy czy sa czy nie znaczenia nie ma bo dopiero jak kasuje blad to zaczyna szarpac
Magia
Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka
A bledy czy sa czy nie znaczenia nie ma bo dopiero jak kasuje blad to zaczyna szarpac
Magia
Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka
- tomx
- Bywalec forum
- Posty: 274
- Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
Valvetronic to dla mnie zagadka. Z tego co udało mi się kiedyś o tym systemie doczytać, to nie tyle silnik krokowy Valvetronica ma znaczenie, ale też bardzo duży wpływ na jego prace mają same dźwigienki, które sprężone są z zaworami. Rzekomo jak się zużywają, to ciężko by silnik dobrze pracował bo zawór jest nieotwierany/niedomykany jak powinien i ma przedmuch. Brzmiało to na tyle skomplikowane, że zrezygnowałem z zakupu samochodu z silnikiem, który posiada takie cuda. Ktoś bardziej doświadczony musi się nad tym pochylić.
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 maja 18, 15:58
- BMW: e46 n46b18
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
Dobra panowie, mam pewna diagnoze. Na pewno jest to od bledu 2a63 lub 2f67 - ogolnie ten blad jest od czujnika sprzegla ale ja nie wiem gdzie go szukac.
co do szarpania dzis rano odpalilem auto i samo zgaslo. Odpalilem je ponownie tym razem juz z check engine i bledami jak powyzej. Jednak ciekawostka szarpania nie bylo.
Podlaczylem lapka , skasowalem bledy i wykonalem adaptacje vvt i szarpanie jest. Auto fajnie chodzi nie drga , nie przerywa podczas przyspieszania. Kultura pracy jednym slowem oki. Bledow nie ma ale szarpie. Puszczam energicznie gaz i czuj szarpniecie , jak puszcze bardzo wolno i lekko to nic nie szarpie. Jak puszczam energicznie szarpnie raz i zafaluja obroty jednak falowanie jest doslownie tylko na oko poniewaz jest to spadek i od razu ida tak jak byly o te 50obrotow . Ale szarpniecie jest juz wyczuwalne.
myslicie ze moze jakas adaptacja czy cos jest w stanie naprawic te szarpania?
czy ktos mial blad 2a63 i czy udalo mu sie go rozwiazac przez jakies adaptacje???
Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka
co do szarpania dzis rano odpalilem auto i samo zgaslo. Odpalilem je ponownie tym razem juz z check engine i bledami jak powyzej. Jednak ciekawostka szarpania nie bylo.
Podlaczylem lapka , skasowalem bledy i wykonalem adaptacje vvt i szarpanie jest. Auto fajnie chodzi nie drga , nie przerywa podczas przyspieszania. Kultura pracy jednym slowem oki. Bledow nie ma ale szarpie. Puszczam energicznie gaz i czuj szarpniecie , jak puszcze bardzo wolno i lekko to nic nie szarpie. Jak puszczam energicznie szarpnie raz i zafaluja obroty jednak falowanie jest doslownie tylko na oko poniewaz jest to spadek i od razu ida tak jak byly o te 50obrotow . Ale szarpniecie jest juz wyczuwalne.
myslicie ze moze jakas adaptacja czy cos jest w stanie naprawic te szarpania?
czy ktos mial blad 2a63 i czy udalo mu sie go rozwiazac przez jakies adaptacje???
Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 6 Odpowiedzi
- 2353 Odsłony
-
Ostatni post autor: maje222
-
- 8 Odpowiedzi
- 3277 Odsłony
-
Ostatni post autor: D3jw
-
- 1 Odpowiedzi
- 1723 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1708 Odsłony
-
Ostatni post autor: DonWit
-
- 0 Odpowiedzi
- 1023 Odsłony
-
Ostatni post autor: bmwadr203
-
- 1 Odpowiedzi
- 638 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 25 Odpowiedzi
- 9803 Odsłony
-
Ostatni post autor: romanikxxl
-
- 0 Odpowiedzi
- 2894 Odsłony
-
Ostatni post autor: Piasio
-
- 12 Odpowiedzi
- 12014 Odsłony
-
Ostatni post autor: Palec11
-
- 0 Odpowiedzi
- 541 Odsłony
-
Ostatni post autor: Nikoś