Stukanie w zawieszeniu co to może być??????
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 lip 13, 21:29
- BMW: E 46 320d
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: cf52644
Mam taki problem z zawieszeniem. Jak autko jedzie po prostej drodze prosto w prawo czy w lewo wszystko jest ok,ale jak jest nierówno to coś stuka byłem na szarpakach i wykazało ,że wszystko jest ok.....Na podnośniku ruszam kołem w górę i w dół to słychać jakieś stuki co to może być???? Listwa kierownicza do wymiany czy regeneracji ????
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Listwa kierownicza raczej to nie będzie ja bym poszedł w kierunku(choć byłeś już na szarpakach) amorków,łożyska amortyzatora może być wybite albo masz za słabo dokręcony amorek no i dalej reszta zawiechy czyli sworznie,tuleje,łączniki itd jest sporo tematów poczytaj być może w którymś będzie opisany podobny problem.
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
Dzieje się tak przy małych prędkościach czy niezależnie od tego? Na postoju jak kręcisz powoli kierownicą to słychać stukanie?
-
- Weteran
- Posty: 1279
- Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
- BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
- VIN: PA70818
- Lokalizacja: Radom
Przez internet można gdybać stukań zawieszenia może być wiele:
łączniki stabilizatora(najprawdopodobniej)
gumy stabilizatora
sworzeń
tulejka tylna wachacza
łożysko amortyzatora
jakaś osłona silnika
końcówka drążka
drążek
maglownica
łącznik kolumny z maglownicą
Nie zawsze na szarpakach ci wyjdzie co ma luz.Podjedź do kogoś kumatego kawałek rurki w dłoń i sprawdzasz po kolei.
Ale ja bym obstawiał łącznik stabilizatora.
łączniki stabilizatora(najprawdopodobniej)
gumy stabilizatora
sworzeń
tulejka tylna wachacza
łożysko amortyzatora
jakaś osłona silnika
końcówka drążka
drążek
maglownica
łącznik kolumny z maglownicą
Nie zawsze na szarpakach ci wyjdzie co ma luz.Podjedź do kogoś kumatego kawałek rurki w dłoń i sprawdzasz po kolei.
Ale ja bym obstawiał łącznik stabilizatora.
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
-
- Bywalec forum
- Posty: 540
- Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
- BMW: E46 330Cd+
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Reszel
Ja miałem podobnie to był niedokręcony łącznik stabilizatora u Ciebie może byc to samo albo poprostu jest do wymiany sprawdz go dobrze jak ma minimalny luz to jest do wymiany ciezko wyczuc ten luz dopiero podczas jazdy stuka
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 lip 13, 21:29
- BMW: E 46 320d
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: cf52644
Amorki raczej odpadają bo są nowe BILSTEIN... końcówki wymieniałem, wymieniłem drążki kier...A jak kręcę kierownicą to niema żadnych stuków i luzów na postoju ... Wachacze i sworznie raczej też są ok.... A jak poznać że tuleje wachacza są wyrąbane patrzyłem na nie jak auto było na podonośniku to wydają się ok...
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Podnieś przód auta ,złap za koło i poruszaj na boki i obserwuj tuleje.Koniec wahacza ma siedzieć sztywno w tulei.Możesz też skręcić koła i kopnąć w oponę od przodu.Ma być sztywno.elmo4 pisze:Amorki raczej odpadają bo są nowe BILSTEIN... końcówki wymieniałem, wymieniłem drążki kier...A jak kręcę kierownicą to niema żadnych stuków i luzów na postoju ... Wachacze i sworznie raczej też są ok.... A jak poznać że tuleje wachacza są wyrąbane patrzyłem na nie jak auto było na podonośniku to wydają się ok...
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 89
- Rejestracja: 7 maja 11, 21:11
- BMW: 330i M-Pakiet Individual
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: skarżysko-kamienna
Najlepiej to wymień wszystko na nowe!!!!!!! Dobra głupi żart Jedź po prostu do mechanika i sprawdź jak nie jesteś pewien. Dla mnie coś takiego jak "szarpaki" na ścieżce diagnostycznej to jest śmiech. Nawet nie wiem po co ktoś, coś takiego bezużytecznego wymyślił.......Pewnie łącznik stabilizatora albo tuleja wahacza. W chwili obecnej mam trzecią E46 i w każdej albo łączniki albo tuleja. NA początek pojedź do mechanika jak się sam na tym nie znasz i nie trać pieniędzy bez sensu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!elmo4 pisze:Amorki raczej odpadają bo są nowe BILSTEIN... końcówki wymieniałem, wymieniłem drążki kier...A jak kręcę kierownicą to niema żadnych stuków i luzów na postoju ... Wachacze i sworznie raczej też są ok.... A jak poznać że tuleje wachacza są wyrąbane patrzyłem na nie jak auto było na podonośniku to wydają się ok...
Oops dopiero teraz zauważyłem że temat z przed kilku miesięcy......
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 6 Odpowiedzi
- 2065 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Analogowy13
-
- 5 Odpowiedzi
- 4284 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 6368 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: polus
-
- 4 Odpowiedzi
- 2309 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sanczo1988
-
- 3 Odpowiedzi
- 3820 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Alvin
-
- 5 Odpowiedzi
- 1456 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 1116 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 12 Odpowiedzi
- 8591 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 19 Odpowiedzi
- 3602 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcepan
-
- 7 Odpowiedzi
- 2596 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Brzuchu