Stukanie w silniku .

PiotrK
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 4 lip 14, 19:56
BMW: E46 318i poj. 2l.
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gostyn

#11

Post autor: PiotrK »

to czy tego silnika już się nie wyciszy poprzez wymiane popychaczy ponieważ oddając samochod poprzedniemu wlascicielowi bede sporo stratny , poniewaz zainwestowałem już pieniadze w paliwo na dojazd do niemiec i spowrotem na tablice tymczasowe , na wymiane oleju , na ten środek no trochę sie tego uzbierało
hdi
Bywalec forum
Posty: 151
Rejestracja: 2 mar 14, 8:59
BMW: skasowane e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bc

#12

Post autor: hdi »

kupiłeś już z tak "cykającym" silnikiem?
PiotrK
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 4 lip 14, 19:56
BMW: E46 318i poj. 2l.
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gostyn

#13

Post autor: PiotrK »

niestety tak , za szybko sie to wszystko potoczyło :/
PiotrK
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 4 lip 14, 19:56
BMW: E46 318i poj. 2l.
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gostyn

#14

Post autor: PiotrK »

Prócz stukania w silniku mam kolejny problem , podczas odpalania samochodu przez około 2 min wydostaje się dym z silnika , co to może być ?
https://www.youtube.com/watch?v=lWePym_6P6c&feature=youtu.be
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#15

Post autor: WKRENTEK77 »

Miałem identyczny objaw jak skończyła mi się uszczelka pod głowicą jak odpalałem waliło dymem z pod maski jak cholera muslałem że to wydech a tu zonk uszczelka była wydmuchnięta z jednej strony i waliło spalinami więc może to to ...
voyciex
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 12 kwie 14, 16:27
BMW: 318Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: JP57179

#16

Post autor: voyciex »

A płynu chłodzącego nie ucieka ci? Jak tak to będzie uszczelka jak nic i to układa się w całość bo popychacze też dostaną w dupę przy uszczelce. Jak zwalisz głowice do wymiany uszczelki wymień od razu popychacze i będzie po temacie.
Pod warunkiem, że to uszczelka.
hdi
Bywalec forum
Posty: 151
Rejestracja: 2 mar 14, 8:59
BMW: skasowane e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bc

#17

Post autor: hdi »

cały silnik widać się rozlatuje, poszukaj "nowego" gołego slupka i skończą się problemy ze stukaniem silnika dymieniem itp...
voyciex
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 12 kwie 14, 16:27
BMW: 318Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: JP57179

#18

Post autor: voyciex »

hdi pisze:cały silnik widać się rozlatuje, poszukaj "nowego" gołego slupka i skończą się problemy ze stukaniem silnika dymieniem itp...
No nie przesadzajmy. Myślę, że kilka stówek i będzie śmigał jak nowy. :)
hdi
Bywalec forum
Posty: 151
Rejestracja: 2 mar 14, 8:59
BMW: skasowane e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bc

#19

Post autor: hdi »

jak to rzeczywiście obrócona panewka stuka to raczej będzie to drożej niż kilka stówek :)
marcepan
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 19 cze 14, 13:33
BMW: e46 328i AT
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Zgierz

#20

Post autor: marcepan »

podlacze sie pod temat stukow w silnikow. motor m52tub28 pracuje rowno i z zewnatrz za bardzo nic nie slychac ale jak podniose maske i przyloze ucho do vanosow slysze jak tam cos pracuje takie stuki/ przeskakujace trybiki, trzaski. Czy to sa normalne jakies zachowania czy moze vanos mi sie sypie ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”