powinno byc 110 Nm
te mocowania tuleji progowej do budy tez 110Nm
Pudełko Lemforder, na gumie w zasadzie żadnych większych oznaczeń (ale dla przykładu na dolnych tulejach pływających wahaczy, gumach stabilizatora czy tulejach dyfra też nie widziałem żadnych oznaczeń, które by jednoznacznie okreslały, że to Lemforder, z tymże na tych tulejach był widoczny szlif, czyli najpewniej zeszlifowane logo BMW z numerem OE), ale jakiego kraju produkcja to zabij, ale nie wiem... Przyznam, że nie zwracałem na to uwagi. Uznawałem, że Lem to Lem... Natomiast jak dokręcałem ją we wtorek i miałem ją "na wierzchu" to nie widziałem, żeby była zerwana, uszkodzona, czy w inny sposób przetyrana.maniek21112 pisze: ↑7 kwie 22, 6:16 Jesteś w stanie podać czy te tuleje są lemfordera i jakiej produkcji?
Uwierz, że mi to też nie gra. Dlatego mam taką zagwozdkę z tym. Generalnie nie ma znaczenia, czy depnę bądź puszczę gwałtownie gaz czy łągodnie przyspieszam i zwalniam. Dźwięk jest zawsze, tylko przy gwałtownym dodaniu/odpuszczeniu gazu jest to taki 3jednorazowy, stanowczy stuk/trzask, a przy łagodnym przyspieszaniu/zwalnianiu ten dźwięk się "wydłuża w czasie". Tak jakby trzeszczało do momentu granicznego naprężenia/rozprężenia. Pytanie tylko co i dlaczego... Aha, żeby było jeszcze ciekawiej, to na dziurach, progach zwalniających etc nic nie trzeszczy. Tylko przy ruszaniu, przyspieszaniu czy odpuszczaniu gazu.scghost pisze: ↑7 kwie 22, 12:59 cos mi tu nie gra, z opisu zrozumialem, ze dzwiek jest bardziej metaliczny (metal o metal)
a piszesz ze jak jest deszcz to cisza, co by sugerowalo bardziej guma-metal
gdyby jakiekolwiek mocowania byly pekniete, cos metalowego by latało luzno
to mala szansa ze odrobina wody by taki dzwiek zniwelowala