Strumienica? co w miejsce KATa?

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
Makos89
Bywalec forum
Posty: 138
Rejestracja: 14 mar 11, 15:29
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#1

Post autor: Makos89 »

Witam wszystkich. Posypał mi się tłumik środkowy (katalizator? - dokładnie nie wiem), metaliczny dźwięk i środku coś lata, wiem wiem, było już o tym na forum.
Myślę nad małymi przeróbkami, takimi jak stożek, większe koła, ciemne szybki, blenda, białe kierunki itp, ale chodzi mi w tym momencie o strumienice, w ogóle czy warto?
Polećcie jakiś link do strony, allegro itp... jak już się posypało to nie chce montować tego samego co było, zależy mi na zmianie dźwięku przede wszystkim. Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 26 lis 11, 11:06 przez Makos89, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
k3m0t1989
Bywalec forum
Posty: 725
Rejestracja: 29 gru 10, 12:23
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Wręczyca Wielka

#2

Post autor: k3m0t1989 »

chcesz zmienić dźwięk to wymień tłumik na jakiś sportowy bardziej. A w miejsce katalizatora rure wstaw. Strumienica to coś ala magnetyzer czy coś :P placebo :)
Makos89
Bywalec forum
Posty: 138
Rejestracja: 14 mar 11, 15:29
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#3

Post autor: Makos89 »

A ile mam w 1.8 benzyna 98r tych SOND? 1 czy 2... ? Czytałem trochę żeby nie wstawiać rury żadnej w środek, odradzają... a katalizator nowy drogi jest, używanego nie kupie bo to bez sensu...

Już pomijając tą strumienice, pojadę na warsztat żeby mi wycieli kata bo jest cały rozpieprzony to co mi zamontują w jego miejsce?
Awatar użytkownika
k3m0t1989
Bywalec forum
Posty: 725
Rejestracja: 29 gru 10, 12:23
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Wręczyca Wielka

#4

Post autor: k3m0t1989 »

no rure :P albo z puszki wydlubia i wstawia puszkę na nowo :) ja tak mam. Obie puszki puste :P
Makos89
Bywalec forum
Posty: 138
Rejestracja: 14 mar 11, 15:29
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#5

Post autor: Makos89 »

I jak auto się sprawuje, inaczej? Obroty i dźwięk w porządku ?
Awatar użytkownika
k3m0t1989
Bywalec forum
Posty: 725
Rejestracja: 29 gru 10, 12:23
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Wręczyca Wielka

#6

Post autor: k3m0t1989 »

nie wiem ponieważ auto już takie kupiłem. Ja mam diesla to u mnie spaliny śmierdzą :P
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#7

Post autor: Maniek »

Wujas ostatnio w Scenic'u po awarii turbo wywalał katalizatory. Różnicy w dźwięku nie ma, mówi, że sam też żadnej zmiany nie zaobserwował, a to przecież on na co dzień tym jeździ.

U mnie katalizatory są puste. Dźwięk normalny, nic złego się nie dzieje. Obroty też normalne, nie widzę jakichś problemów, na kompie błędów nie ma.
Spaliny są 'brudniejsze' to na pewno. Poza tym chyba nie ma zmian, tych negatywnych, :wink:
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
Makos89
Bywalec forum
Posty: 138
Rejestracja: 14 mar 11, 15:29
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#8

Post autor: Makos89 »

Dobra dzięki chłopaki, wywalam ze środka i nic nie wstawiam innego, zajrzyjcie jeszcze tutaj - http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=18&t=6846.
Makos89
Bywalec forum
Posty: 138
Rejestracja: 14 mar 11, 15:29
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#9

Post autor: Makos89 »

Heh, człowiek głupi a przede wszystkim GŁUCHY, czemu ciągle myślałem że KAT do wymiany !?
Pojechałem na kanał, popukałem z kowalem cały wydech i się okazało że KATa można wycałować bo przy ponad 200tys przebiegu trzyma się dobrze.
Okazało się że tłumik przelotowy, ten przed końcowym w środku się posypał, zdecydowałem się na przelotówkę, zwykły kawałek rury, 2x mniejszy od tego tłumika jednak 2x większy od rur.
Auto się nie dławi, nie rzęzi, zbiera się tak jak powinno, także jestem zadowolony z tego typu opcji i polecam!
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”