Sterownik silnika kradnie prąd

Fuksiu
Posty: 2
Rejestracja: 10 mar 21, 18:31
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość

#1

Post autor: Fuksiu »

Witam, mam problem z bmw E46 316ti, 2001 rok. Rozładowywał mi się akumulator, sprawdziłem pobór miernikiem podłączając go jednym końcem pod klemę a drugim pod słupek akumulatora, oczywiście żadne światełko się nie świeciło, samochód zamknięty, wychodziło 0.15, zacząłem szukać co "kradnie" prąd, okazało się że jest to sterownik valvetronica, ten który znajduje się pod akumulatorem, kiedy odłączę czarny kabel który wychodzi z wtyczki sterownika od minusowej klemy pobór prądu spada do 0.02, i tu moj problem, co jest z nim nie tak, że ciągnie prąd?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Po jakim czasie od zamknięcia auta to sprawdzasz?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Fuksiu
Posty: 2
Rejestracja: 10 mar 21, 18:31
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość

#3

Post autor: Fuksiu »

Okolo godziny i z czarnym kablem do klemy minusowej ciągle ten sam pobór, kiedy go odłączę pobór momentalnie spada
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”