Spasowanie błotnika i zderzaka

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
dindon123
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29 gru 16, 12:35
BMW: E46 320d Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Bełchatów
Lokalizacja: Bełchatów

#1

Post autor: dindon123 »

Czy jest możliwość lepszego spasowania zderzaka z nadkolem ? Jeśli tak to którymi śrubami powinienem spróbować ?
Zderzak jest raczej dokładany bo po VIN autko nie miało Mpaka.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 kwie 17, 22:15 przez dindon123, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#2

Post autor: Palec11 »

Ja podepnę się pod temat też nie wiem jak to ruszyć niby mała pierdoła ale zderzak lekko odstaje jak by jakiegoś zatrzasku nie było czy coś ? Idzie to jakoś sensownie poprawić ?

Obrazek
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#3

Post autor: MARC »

Po pierwsze to nie spasowanie zderzaka z nadkolem tylko z błotnikiem.
Nadkole to ten plastik który macie we wnęce koła.

Zderzak można ustawić. On jest na ślizgach.
W przypadku dokładanego zderzaka, trzeba zobaczyć jakich ślizgów użyto do montażu.

Natomiast w przypadku seryjnego wypustu trzeba to wyregulować.
Ślizg jest na dwóch śrubach jeżeli się nie mylę...
dindon123
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29 gru 16, 12:35
BMW: E46 320d Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Bełchatów
Lokalizacja: Bełchatów

#4

Post autor: dindon123 »

Temat poprawiony.
Czyli są różne ślizgi do zderzaka zwykłego i mpakowego ?
I czy wypust to znaczy, że jest wysunięty względem reszty ?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#5

Post autor: MARC »

Ja to rozbierałem ostatnio kilka lat temu jak malowaliśmy całe auto dla klienta.
Teraz to już dokładnie nie pamiętam.
Wiem że była możliwość regulacji. nie wielkiej... ale była...
dindon123
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 29 gru 16, 12:35
BMW: E46 320d Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Bełchatów
Lokalizacja: Bełchatów

#6

Post autor: dindon123 »

To ostanie pytanie: śruby są pod nadkolem do regulacji ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Karoseria”