Spadek obrotów

Czarnyy
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 8 sie 19, 15:19
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#81

Post autor: Czarnyy »

wrzucałem, nic nie skomentowałeś że pracują zle, sprawdze dzisiaj ładowanie na pełnym obciązeniu. A może to być spowodowane przez jakąś mase zasniedziałą lub coś? Bo jak przypominam czym więcej prądu ciągne wyposażeniem tym bardziej faluja i spadają.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#82

Post autor: maniek21112 »

Wróciłem do nagrań, faktycznie są, zwróć uwagę do ilu spada napięcie jak włączysz wszystko co się da, może altek nie wyrabia, ale ogólnie główny podejrzany to krokowy zostaje.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Czarnyy
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 8 sie 19, 15:19
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#83

Post autor: Czarnyy »

No albo mam jakiś miernik nie nadający się albo mój alternator to śmietnik Wlaczylem radio, światła grzanie szyby nawiew na przednią klime I napięcie jakie zobaczyłem to 13.3/4v spadające do 13.1 wychodzi na to że altek regeneracja tylko pytanie czemu w inpie pokazywalo w zakładce 13.9-14v I akumulator ani razu mi nie padl ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#84

Post autor: maniek21112 »

Zweryfikuj innym, ale pewnie nie daje rady, ile było bez obciążenia? To benzyna, więc pewnie nawet nie wiesz, że jest niedoładowany odpowiednio.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Czarnyy
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 8 sie 19, 15:19
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#85

Post autor: Czarnyy »

Dobra zmierzylem wszystko tak jak być powinny wynik to 13.6/7 lecz co jakiś czas jest spadek do 13.1-4 bez obciążenia chyba coś koło 13,8 I nie bylo spadków,
Jedyne co mnie dziwi to że inpa pokazywala na poziomie 14v I nie pokazywała żadnych spadków. Altka wyjąlem łatwa robota szybko poszło i w jaki sposób to sprawdzic? Jak powinny wyglądać szczotki ? Rolka chodzi lekko i z leciutkim szumem. Czy nie bawić się w rozkręcenie go, oddawać jutro do regeneracji i tyle? Jaki koszt mniej więcej takiej regeneracji w mazowieckim pod Warszawa? I Jakie powinno być prawidłowe ładowanie w moim silniku pod obciązeniem, stałe około 14v?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#86

Post autor: maniek21112 »

Oddaj do sprawdzenia i opisz swój problem. Książkowo powinno być 14,4 i bez takiego spadku.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Czarnyy
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 8 sie 19, 15:19
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#87

Post autor: Czarnyy »

Alternator zregenerowany to znaczy: łożysko komutator regulator i coś tam jeszcze napięcie ładowania bez obciązenia 14,3 z obciązeniem grzanie szyby tył nawiew na przednia klima radio (mam skrzynie basową) i światła mijania 14,2 więc elegancko, lecz obroty nadal spadają.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#88

Post autor: maniek21112 »

Zajrzyj do przepustnicy, jak to nic nie wniesie to szukałbym krokowca, wyjątkowo uparty masz egzemplarz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Czarnyy
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 8 sie 19, 15:19
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#89

Post autor: Czarnyy »

Zajrzałem do przepustnicy zauważyłem że jest nie oryg, jakiś zamiennik z długą nazwą już nie pamiętam jaka, Krokowca zmieniłem bo miałem zamiennik firmy Getz wsadziłem używany sprawny oryg. BOSCH i nadal to samo na początku po zamontowaniu było ok, tylko trzymało strasznie wysokie obroty na postoju coś w okolicach 1200-1500 przejechałem sie zgasiłem, odpaliłem i obroty nadal faluja/spadają, nw zastanawiam sie wymieniać tą przepustnice na oryginalna taka jaka była montowana? bo ja już nie wierze że coś to da.
Czarnyy
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 8 sie 19, 15:19
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#90

Post autor: Czarnyy »

Przepustnica wymieniona nadal to samo.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”