Spadające obroty podczas deszczu i wilgotnych dni

adrotluarr
Posty: 4
Rejestracja: 13 lis 15, 18:12
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Boreczno

#1

Post autor: adrotluarr »

Witam, posiadam BMW e46, 1,9 benzyna-lpg, silnik M43, 118 km, mój problem polega na tym, iż podczas wilgotnych dni obroty przy wysprzęglaniu spadają do 500 a następnie wzrastają do normalnej wartości, podczas suchych dni wszystko jest okej. Wymieniona sonda lambda za katalizatorem, odma, podmieniany przepływomierz, dziurawa DISA zamieniona na zaślepkę z e36, sprawdzona szczelność dolotu, objawy występują na gazie i na benzynie. Proszę o pomoc.
kamil17932
Bywalec forum
Posty: 352
Rejestracja: 7 lis 11, 21:12
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#2

Post autor: kamil17932 »

WEŻYKI PODCISNIENIA SPRAWDZONE? SILNICZEK KROKOWY WYCZYSZCZONY I SPRAWNY? JESLI TAK ZROB POZADNA ADAPTACJE PB
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#3

Post autor: WKRENTEK77 »

Typowy problem tych silników niestety mam go i ja %) ale jak występuje w czasie deszczu to może masz gdzieś przebicie na przewodach wn .Sprawdzałeś błędy na kompie czy tak na pałę wymieniałeś części.
REŃKA
Posty: 1
Rejestracja: 25 sty 16, 20:05
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#4

Post autor: REŃKA »

Witam może ktoś podpowie mam e46 z 2002 r benzyna 2,2 na razie nie zwróciłam uwagi czy ta usterka występuje w wilgotne i deszczowe dni ale objawy mam takie same w momencie kiedy wciskam sprzęgło i wyrzucam na luz lub redukuje obroty najpierw idą do góry a potem od razu totalny dół i gaśnie nie zawsze nieraz spadną i się podniosą wyrówna , nie mam pojęcia co zrobić byłam u kilku mechaników no i każda opinia inna kilka razy jeszcze zdarzyło mi się że nie chciała odpalić dopiero po kilku razach i gdy się zagrzał silnik był nieprzyjemny zapach w samochodzie jakby jakiś przepalony olej albo jakiś płyn niby pod maską nie widać żeby coś ciekło. Po podłączeniu do komputera za pierwszym razem wyszedł błąd czujnika wału po wykasowaniu było dobrze przez dwa tygodnie mechanik powiedział żeby się jeszcze wstrzymać za drugim razem był błąd czujnika wału i przerywania pierwszej i trzeciej cewki Pan pozamieniał świece w cewkach i okazało się że opaska od powietrza była luźna dokręcił i znowu było dobrze przez trzy tygodnie wczoraj gasła a dziś przejechałam 150 km i bez problemu obroty poprawnie . Proszę o podpowiedź
adrotluarr
Posty: 4
Rejestracja: 13 lis 15, 18:12
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Boreczno

#5

Post autor: adrotluarr »

kamil17932 pisze:WEŻYKI PODCISNIENIA SPRAWDZONE? SILNICZEK KROKOWY WYCZYSZCZONY I SPRAWNY? JESLI TAK ZROB POZADNA ADAPTACJE PB
Silniczek wyczyszczony, na komputerze wywala błąd 171 (czyli mieszanka). Jak dokładnie krok po kroku zrobić adaptację?
kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 3 wrz 15, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#6

Post autor: kuboleoss »

u mnie jest tak samo odkąd kupiłem auto i mam ten sam silnik. Chyba będziesz musiał sie przyzwyczaić. Kupiłem nowa odme bo myslałem że to jej wina ale po wymianie to samo. Jest dużo tematów na forum o tym i nikt nie znalazł zadnej konkretnej odpowiedzi na tą zagadkę. jak komus się wydawało że już jest ok po zmianie czegos to po kilku dniach wracało. Ale daj znac jakbyś cos wymyslił.
A no i silniczek krokowy tez czysciłem.

i jak tam adrotluarr znalazłeś przyczynę falowania??
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”