Sonda i wyrwana kostka

EleX
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 21 wrz 19, 10:52
BMW: E46 316Ti
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Słomniki

Sonda i wyrwana kostka

Post autor: EleX »

Witam. Bmw e46 316ti 1.8 Benza+gaz

Sprawa wygląda następująco:
Jest wyrwana kostka która łączy komputer z sondą za kata. W błędach wyskakiwało błąd tej własnie sondy.
Urwałem z sondy kostke żeby były kable i skręciłem je ze sobą na wzór jakiegoś schematu.
Teraz mam błąd sondy 1 i 2, oraz brak jakiejkolwiek poprawy w jeździe na benzynie.

Gdzie moge nabyć kostke którą potrzebuje żeby podłączyc sonde normalnie? (mam drugą sonde z kostką) i czy konieczna jest ta kostka bo być może źle podlączyłem kable.
Wolał bym kupić gdzieś tą kostke by nie bawić się w skręcanie i niszczenie kabli.
Obrazek
Konćowka sondy


Obrazek

Tutaj powinna byc kostka której poszukuje


Obrazek

Błędy
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10159
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Dwa pierwsze błędy dotyczą grzałek sond przed katalizatorem, więc obie sondy do wymiany a błąd sygnału masz od tej sondy, która jest urwana. Wtyczkę najlepiej kupić używaną z kawałkiem wiązki.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
EleX
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 21 wrz 19, 10:52
BMW: E46 316Ti
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Słomniki

Post autor: EleX »

maniek21112 pisze: 4 gru 19, 21:28 Dwa pierwsze błędy dotyczą grzałek sond przed katalizatorem, więc obie sondy do wymiany a błąd sygnału masz od tej sondy, która jest urwana. Wtyczkę najlepiej kupić używaną z kawałkiem wiązki.

Jest możliwość aby te błędy pojawiły się po skręceniu kabli drugiej sondy z ecu?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10159
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Nie widzę takiej możliwości, pewnie nie sprawdzałeś wcześniej i byłeś nieświadomy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
EleX
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 21 wrz 19, 10:52
BMW: E46 316Ti
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Słomniki

Post autor: EleX »

maniek21112 pisze: 5 gru 19, 10:02 Nie widzę takiej możliwości, pewnie nie sprawdzałeś wcześniej i byłeś nieświadomy.
Sprawdzałem wcześniej i wyskakiwała tylko ta druga sonda. Po podłączeniu drugiej pojawiły się te błędy co na screenie.
Możliwe że źle podłaczyłem kable.
Który kolor do którego podłączyć ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10159
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

Post autor: maniek21112 »

Szukaj w tis bmw, albo kup używaną wtyczkę z kawałkiem wiązki. Wg mnie przypadek i druga grzałka padła.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”