Ślizg łańcucha rozrządu N42

Esio
Posty: 4
Rejestracja: 23 gru 16, 12:23
BMW: 316ti
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Andrychów

#1

Post autor: Esio »

Witam, wymieniał ktoś z was ślizg łańcucha rozrządu w silniku N42B18? Złamał się w połowie a mechanik do którego zawiozłem auto stwierdził że on nie wie jak się za to zabrać. Ile wyniesie koszt takiego zabiegu?
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#2

Post autor: Jarando »

Wymieniałem kiedyś z kolegą mechanikiem kompletny rozrząd w N42B20.
Będziesz musiał wymienić chyba komplet, bo sam ślizg jest raczej nieosiągalny.
Bez blokady rozrządu się nie obejdzie.
Wymień przy okazji hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu.
Co do kosztów, to ja płaciłem tylko za części, ale już nie pamiętam ile dokładnie kosztował sam rozrząd, bo zamawiałem wtedy jeszcze sporo innych części.
Zapytaj Maćka z czescidobmw.pl w jakiej cenie będzie go miał.
Ja u niego zamawiałem wszystko co potrzebowałem do remontu tego silnika.
I zmień mechanika, bo N42 to bardzo wymagający silnik.
BTW witamy na forum.

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Esio
Posty: 4
Rejestracja: 23 gru 16, 12:23
BMW: 316ti
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Andrychów

#3

Post autor: Esio »

Dzięki za pomoc. Kumpel mi mówił że można wymienić sam bo łańcuch mam w dobrym stanie. Ale myślisz że lepiej komplet wymienić?
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#4

Post autor: Jarando »

Nie wiem jak jest w Twoim przypadku, ale u mnie stary łańcuch był o prawie centymetr dłuższy od nowego.
Silnik przed remontem miał niecałe 170k km realnego przebiegu.

Wysłane z mojego SM-N910C
Ostatnio zmieniony 23 gru 16, 16:31 przez Jarando, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Esio
Posty: 4
Rejestracja: 23 gru 16, 12:23
BMW: 316ti
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Andrychów

#5

Post autor: Esio »

Mój wygląda na napięty.

Do tego mam do wymiany pierścienie, odme, i kilka innych rzeczy ponieważ kopci i śmierdzi olejem. Silnik niestety był w złych rękach i ktoś go przegrzał :( Na szczęście nic mu się nie stało.

Tak jak się kupuje autko na szybko...
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#6

Post autor: Jarando »

Mój przed demontażem też był napięty.
Na starym łańcuchu miałem straszne korekcje zapłonu i wtrysków w LIFE DATA w INPIE.
Pomyśl jeszcze o wymianie uszczelniaczy trzonków zaworowych.
BTW jak Ci się chce, to odszukaj mój temat z byłym sedanem i przeglądnij sobie relację z tego mini remonciku.


Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Esio
Posty: 4
Rejestracja: 23 gru 16, 12:23
BMW: 316ti
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Andrychów

#7

Post autor: Esio »

Pewnie, zaglądnę :) Jeszcze będzie do wymiany uszczelka zgarniająca. Bo to tak nie może kopcić i śmierdzieć :) Raz jak jechałem to aż było mi szkoda tych co jechali za mną.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”