Słabo przyśpiesza, nie czuć turbo

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#91

Post autor: maniek21112 »

Nie wiem o jakim n18 mówisz, ale zaworem egr steruje taki sam przetwornik jak turbiną i je trzeba zamienić na próbę. Jak nie będzie przeładowania to auto naprawione, egr można ograniczyć i powinno to hulać, ewentualnie wymiana jednego.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Niedostepny363
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bodzanów

#92

Post autor: Niedostepny363 »

Skoro są takie same to dlaczego przetwornik od egr pierburg kosztuje 100-150zl a przetwornik doładowania 300zl+ pyierburg heh To mnie najbardziej zastanawia :ROFL:
Niedostepny363
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bodzanów

#93

Post autor: Niedostepny363 »

Test sztangi.

Tak sztanga pracowała zanim zdemontowalem puszke z powietrzem.
Po demontazu tej puszki sztanga rownomiernie pracuje i nie zwalnia jak na filmie w pewnym etapie.

Zaworkow nie podmienialem.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#94

Post autor: maniek21112 »

Dlatego, że ten za 100-150,- to podróba. Oba są takie same i kosztują właśnie niecałe 300,-
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Niedostepny363
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bodzanów

#95

Post autor: Niedostepny363 »

Zapytam jeszcze o jedną rzecz czy zbiornik podciśnieniowy jest obowiazkiem w pracy podcisnienia bo wymontowalem go i dalem wąż z pod kolektora bezpośrednio do n75 pomijajac zbiornik podcisnienia i bez tego zbiornika sztanga pracuje szybciej i to 2x szybciej. Za co odpowiada ten zbiornik bo jeżdżę bez niego i spadku mocy nie odczułem i powiem że jest nawet lepiej bez zbiorniczka. Dodam że zbiornik w srodku był pusty a podobno powinien tam być zawór zwrotny czy coś.
Słabo przyśpiesza, nie czuć turbo - IMG-20200118-165704.jpg
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#96

Post autor: maniek21112 »

Jak już dostałeś odpowiedź w innym temacie tu magazynuje się podciśnienie aby nie było zwłoki, musiałeś mieć tam nieszczelność i stąd ta poprawa.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Niedostepny363
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bodzanów

#97

Post autor: Niedostepny363 »

Czyli brak zbiornika podciśnienia może skutkować brakiem doładowania z dołu i mułem oraz braku doładowania przy dużym obciążeniu?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#98

Post autor: maniek21112 »

Może.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Niedostepny363
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bodzanów

#99

Post autor: Niedostepny363 »

Map sensor gdzie się znajduje w e46 320 150km bo miałem wczesniej błąd czujnik temp powietrza doładowywanego i pozniej czujnik temp pow dolotowego. Czy czujnik doładowywanego i dolotpwego to te same czy jeden jest przed egr a drugi w kolektorze tzw map sensor ?
Hamowałem znów auto i wyszło że jest słaby z dołu do 2000obr i obcina powietrze na gorze czy to wina braku zbiornika podcisnienia który wymontowalem czy może przepływka ?
Niedostepny363
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bodzanów

#100

Post autor: Niedostepny363 »

A czy w 320d 150km poduszki silnika sa na podcisnienie ? Bo jak sa to możliwe jest że właśnie nieszczelność jest w wężu od poduszki
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”