Słabo przyśpiesza, nie czuć turbo

Niedostepny363
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bodzanów

#121

Post autor: Niedostepny363 »

Pomijając temat już tych wykresów czy dziurawe złącze elastyczne może odpowiadać za mniejsza moc w jaki sposób ? Czy jest możliwość aby katalizator osłabiał moc ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#122

Post autor: maniek21112 »

Tak i tak, szczególnie jak ten drugi jest po awarii turbiny, która puściła olej w wydech.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Niedostepny363
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bodzanów

#123

Post autor: Niedostepny363 »

Drugi mam wycięty ale ten pierwszy nadal jest i gdy go przycisne do 3-4tyw obr i odpuszcze gaz to slychac swist podczas zmiany biegów.
Tego 1 kata jak dobrze usunac bo tam sonde trzeba wspawac pewnie ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#124

Post autor: maniek21112 »

Ten drugi to miałem na myśli katalizator za turbiną (pierwsze złącze elastyczne). Nie masz tam sondy przy euro 3, jak już wywalać to pierwszy (jak dostał oleju), po wywaleniu dwóch to można paść stojąc chwilę za autem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Niedostepny363
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bodzanów

#125

Post autor: Niedostepny363 »

Dziś pomiar zrobiony z odpowiadnia masa auta bo wazylem na zlomeie i wyszło 178km i 374Nm wiec potwierdzilo się to co przypuszczalem brak zbiornika podcisnienia i zła waga auta zajebała 10km ponad 30Nm z wykresu. Pozdrawiam wszystkich którzy watpili w moje słowa.
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#126

Post autor: maniek21112 »

W jakie słowa? Zdrowe, trzymające serię, m47n przy bezdymnym programie ma 190/400, nie rzadko więcej, więc co chcesz udowodnić tym pomiarem? Widać na nagraniach, że jest przyrost jak na wykresie. Dlatego najpierw robi się serię i jak jest tego pewność to dopiero program.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Niedostepny363
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bodzanów

#127

Post autor: Niedostepny363 »

Tak tylko że na każdej stronie z chiptuningiem bezpieczny chip wychodzi na 180km i 370-380Nm wiec te 190 i 400 to nie jest raczej bezpieczny chip chyba ze auto ma 10 lat to wtedy wyda te 190km ale proszę Cię 20+ lat auto i ma trzac serie.... Pozdrawiam
A po za tym seria była 147km 320Nm czy to źle? Czyli poszło parę kucy zobrazuje Ci to
Seria. / Chip.
---------------------------------
147km-->178km (przyrost 31KM)
321Nm-->374Nm (przyrost 53Nm)
Fakt nm mogło by być wiecej lecz z seri tak wyszło i nic wiecej nie da się wykrzesać.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#128

Post autor: maniek21112 »

Człowieku..mam auto z tym silnikiem prawie 9 lat, do kogo ta mowa? Seria 150/333, program 189/404 robione jakieś 5-6 lat temu, po roku od programu zmiana turbiny ma gtb1752v i korekta programu na 210/435 a to nie jest żaden wyczyn, po prostu z reguły wtryskiwacze euro3 nie pozwalają na więcej bez zasłony z tyłu. Jak magik od programu twierdzi, że nie da się więcej to znaczy, że coś jest niewydolne, np. układ paliwowy (pompa progowa, wtryskiwacze, pompa wtryskowa) lub turbosprężarka, ewentualnie przepływomierz ale powinien stwierdzić lub podpowiedzieć, co to może być. Podstawa to wiarygodny pomiar serii oraz ocena parametrów w serii pod obciążeniem, 4 bieg i gaz w podłogę od 2000 rpm do ilu pozwoli droga, inpa i zakładka nominal/actual, oczywiście nagrane programem. A tak jak masz to szukaj wiatru w polu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Niedostepny363
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bodzanów

#129

Post autor: Niedostepny363 »

Mi sprawdzali na 3 biegu hamownia tylko i włącznie.
4 biegu nie ma gdzie odpalić zbytnio...
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#130

Post autor: D3jw »

mityczne masz auto, podobno jedzie i jest zdrowe ale tego nie widać :lol: :lol:
dla potomnych wrzuć nazwę zakładu który podjął się zrobienia programu wiedząc że auto nie trzyma serii, będzie wiadomo kogo omijać szerokim łukiem :D

seria z niewiadomym przebiegiem, na liczniku koło 200k w rzeczywistości pewnie drugie tyle sądząc po stanie wnętrza.. po programie spokojnie może się łapać z seryjnym 330d, jedzie i to czuć :wink: nie ma problemów z rozwijaniem mocy, czy to 1 2 3, 4 czy 5.. turbo nie wiadomo czy kiedykolwiek ruszane, na pewnie nie za kadencji aktualnego i poprzedniego właściciela.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”