Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Fantozzi
Bywalec forum
Posty: 74
Rejestracja: 19 lis 16, 9:59
BMW: E46 325i Touring SSG2
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#461

Post autor: Fantozzi »

SSG2 - 6 biegów.
Obrazek
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#462

Post autor: MARC »

Fantozzi pisze:SSG2 - 6 biegów.
Jeżeli masz wolny na zbyciu to do celów naukowych mogę go przygarnac.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
pepo1000
Bywalec forum
Posty: 116
Rejestracja: 26 lip 17, 1:39
BMW: 325CI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: JW04285

#463

Post autor: pepo1000 »

Panowie pytanie do was czy są różnice s przełożeniach pomiędzy skrzynia SSG1 z 330 a skrzynią SSG1 ż 325 ?
Bo Mam Wyj****e :) :pb98: :Yahoo!: :guma: :pb98:
Awatar użytkownika
Foinix
Bywalec forum
Posty: 107
Rejestracja: 16 mar 17, 14:26
BMW: E46 M3 SMG Coupé i E36 M3 Coupé
Rok produkcji: 2003
Państwo: Szwecja
Województwo: ---
Miasto: Osby
VIN: JP86630

#464

Post autor: Foinix »

Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych.
ś.p. Ayrton Senna da Silva


Nowy członek rodziny - E46 M3 SMG
Awatar użytkownika
Foinix
Bywalec forum
Posty: 107
Rejestracja: 16 mar 17, 14:26
BMW: E46 M3 SMG Coupé i E36 M3 Coupé
Rok produkcji: 2003
Państwo: Szwecja
Województwo: ---
Miasto: Osby
VIN: JP86630

#465

Post autor: Foinix »

marcov pisze:Sprawdzałem na swoim pliku sciagnietym ze sterownika silnika (mam ssg)

Znalazłem tabelke z obrotami rzedu ~6400 rpm. i podzialem na biegi.

Obrazek

Musze sprawdzic czy wlasnie wtedy sa zmieniane biegi.

A jak tam idzie walka z tym tematem ? Będzie ta odcinka jak ma być ? :evil:
Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych.
ś.p. Ayrton Senna da Silva


Nowy członek rodziny - E46 M3 SMG
pepo1000
Bywalec forum
Posty: 116
Rejestracja: 26 lip 17, 1:39
BMW: 325CI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: JW04285

#466

Post autor: pepo1000 »

A są pomiędzy nimi jakiś różnice ? może wiecie pytam bo ( trochę nie świadomie) robie przeszczep skrzyni z 330 do swojej 325 razem ze zmianą sterownika bo u mnie był walnięty
Bo Mam Wyj****e :) :pb98: :Yahoo!: :guma: :pb98:
Awatar użytkownika
Foinix
Bywalec forum
Posty: 107
Rejestracja: 16 mar 17, 14:26
BMW: E46 M3 SMG Coupé i E36 M3 Coupé
Rok produkcji: 2003
Państwo: Szwecja
Województwo: ---
Miasto: Osby
VIN: JP86630

#467

Post autor: Foinix »

no przecież napisałem Ci że numer części OE BMW jest identyczny, więc różnic być nie może

motor też mogłeś przeszepić na B30 :P
Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych.
ś.p. Ayrton Senna da Silva


Nowy członek rodziny - E46 M3 SMG
pepo1000
Bywalec forum
Posty: 116
Rejestracja: 26 lip 17, 1:39
BMW: 325CI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: JW04285

#468

Post autor: pepo1000 »

Fonix drugie pytanie było o sterownik, owszem mogłem nawet z trabanta ! tylko po co..................... ;)
Ostatnio zmieniony 9 lis 17, 14:29 przez pepo1000, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo Mam Wyj****e :) :pb98: :Yahoo!: :guma: :pb98:
Fantozzi
Bywalec forum
Posty: 74
Rejestracja: 19 lis 16, 9:59
BMW: E46 325i Touring SSG2
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#469

Post autor: Fantozzi »

W samej skrzynie raczej nie ma różnic. Ewentualnie sprzęgło.
Obrazek
PepsonSMG
Bywalec forum
Posty: 37
Rejestracja: 25 maja 17, 16:57
BMW: e46 320Cd A
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#470

Post autor: PepsonSMG »

Jak powinna zachowywac się skrzynia podczas "pyknięcia" pedałem gazu? Chodzi o sytuacje gdy (1) stojąc w miejscu, nacisniemy szybko pedał gazu, lub (2) stojąc w miejscu trzymając hamulec nacisniemy szybko pedał gazu.

Czy powinno być tak jak w automacie, że samochód na "wciśniętym sprzęgle" podniesie obroty, ewentualnie lekko się przydławi i tyle?

U mnie, podczas takeigo "pykania" samochód raz zchowa się jak powinien, a następne 10 od razu szarpie do przodu, pod spodem słychać 2-3 sekundowe DUDNIENIE (tu-du-du-du-du) głuche, ale bardzo mocne, jakby coś się tam urywało, odbijało, cała buda aż podskakuje. Z lokalizacji obstawiam że jest to przy skrzyni/ sprzęgle, napewno nie z tylnego mostu. Na wciśniętym hamulcu jest tak zawsze.

Coś jakby nie wysprzęglał... podczas jazdy w korku to jest jakiś hardcore... dzieje się tak dosłownie co chwilę. Jakieś pomysły co może za to odpowiadać?

Druga sprawa - bieg numer 2. Jako jedyny wchodzi głośno, w jako jedynym przy redukowaniu szarpie i to bardzo. Dlaczego tak może się dziać i dlaczego właśnie na tym biegu?

Moje obroty przy dobijaniu ciśnienia do pompy SMG (w chwili dobijania) spadają, samochód się przydławia, światła na tą chwile lekko przygasają jakby coś zabierało napięcie, w desce rozdziejczej po lewej stronie słychać "cyknięcie", gdzieś głęboko ciężko zlokalizować - pisałem o tym wcześniej jednak nie znalazłem rozwiązania. Podczas ostatniej inspekcji w komputerze wyskoczył błąd "uszkodzone cewki zapłonowe silnika krokowego". Czy to może mieć jakiś związek?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”